وضعیت جاده هراز امروز/وضعیت جاده فیروزکوه امروز


در ساعت 22 مورخ 3 فروردین سیاوش محبی دقایقی از انسداد دوباره محور هراز به علت بارش شدید برف و یخ زدگی سطح جاده خبر داد و از مسافران درخواست کرد که سفر خود را به روزهای بعد موکول کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفتگویی با فارس از انسداد موقت  جاده هراز خبر داد و گفت عملیات برفروبی و پاکسازی در حال انجام است اما با توجه به حجم بالای بارش این عملیات که توسط به عوامل راهداری انجام می شود با کندی همراه است و تا 1 ساعت آینده حداقل طول می کشد.وی با اشاره به اغزندگی سطح جاده از مسافران خواست بدون زنجیر پرخ وارد جاده های کوهستانی نشوند.

همچنین علی نیک‌روش  فرمانده پلیس‌راه دماوند ـ فیروزکوه  در شرق استان تهران اظهار کرد: محور هراز از ساعت 20:30، برای دومین بار تا اطلاع‌ ثانوی به علت بارش شدید برف مسدود شد.

وی با اشاره به افزایش بار ترافیک جاده فیروزکوه پس از بسته شدن محور هراز گفت:بارش شدید برف سطح جاده فیروزکوه را لغزنده کرده،اما عملیات نمک پاشی در حال انجام است و مشکلی بابت تردد خودروها وجود ندارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان  گفت:در محور هراز شاهد بارش برف هستیم و این جاده شریانی کشور لغزنده است و رانندگان باید احتیاط کنند.

علی نوری‌پور دقایقی، اظهار کرد: به‌ علت ریزش برف و باران شدید در محور مواصلاتی هراز تردد در این جاده شریانی به کندی صورت می‌گیرد.این بارشها در منطقه امام زاده هاشم بیشتر است و در منطقه پلور و گزنک برف کمتری می بارد.


ویدیو مرتبط :
..برف و کولاک در جاده هراز و فیروزکوه در11 نوروز93