سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اکرمي: رهبر انقلاب ۲۰ سال پيش خطر نفوذ دشمن را هشدار داده بودند


اکرمي: رهبر انقلاب ۲۰ سال پيش خطر نفوذ دشمن را هشدار داده بودند

مهر/ رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري، با بيان اينکه مسأله نفوذ سخن تازه‌اي نيست، گفت: رهبر انقلاب ۲۰ سال پيش از شبيخون و تهاجم فرهنگي سخن گفته بودند که از جنس نفوذ دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سيد رضا اکرمي عصر امروز در حاشيه مراسم دومين سالگرد درگذشت حاج حبيب‌الله عسگراولادي در جمع خبرنگاران، با اشاره به موضوع نفوذ دشمن در کشور اظهار داشت: مسأله نفوذ، سخن تازه‌اي نيست؛ چراکه رهبر معظم انقلاب ۲۰ سال قبل خطر نفوذ دشمن را هشدار داده بودند و از تهاجم و شبيخون فرهنگي که از جنس نفوذ دشمن است، سخن گفته‌اند.

وي افزود: ما بايد در مقابل هر کشوري که انقلاب، نظام جمهوري اسلامي و منافع ما را به رسميت نمي‌شناسد، بايستيم و آن را نپذيريم و ضروري است که در بسياري از مسائل به ظرفيت‌هاي داخلي تکيه کنيم و بر روي پاي خود بايستيم.

اکرمي در پاسخ به اين سوال که دولت براي جلوگيري از مسأله نفوذ چه اقداماتي را انجام خواهد داد، تصريح کرد: در اين زمينه آقايان حسام‌الدين آشنا (مشاور فرهنگي رئيس جمهور) و محمدباقر نوبخت (سخنگوي دولت) بايد سخن بگويند.


ویدیو مرتبط :
هشدار رهبر انقلاب درباره نفوذ جریانی