ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تفاوت منصوریان و کی‌روش در برخورد با بازیکن!


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 14:38

تفاوت منصوریان و کی‌روش در برخورد با بازیکن!

بانک ورزش/ روزی که کی‌روش تصمیم گرفت به تصمیم سیدمهدی رحمتی برای خداحافظی از تیم ‌ملی احترام بگذارد او را تحسین کردیم به این خاطر که در فوتبال حرفه‌ای بازیکن است که ناز تیم‌ ملی را می‌کشد نه تیم ‌ملی ناز بازیکن را.
خبرورزشی در حمایت از منصوریان به انتقاد از کی روش برخواسته و نوشت: رحمتی به زعم اینکه تیم ‌ملی در همه سه بازی پیش‌رو پیروز نخواهد شد و عدم صعود به جام‌ جهانی‌ به نام او نوشته نخواهد شد از تیم ‌ملی خداحافظی موقت کرد و احتمال می‌داد که کی‌روش می‌رود و او دوباره با سلام و صلوات برمی‌گردد اما ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم خورد و امروز از ایستادگی کی‌روش برابر سیدمهدی رحمتی به عنوان یکی از کارهای خوب او یاد می‌شود. این مبارزه با بازیکن‌سالاری و نهادینه کردن اخلاق بود...
از آن روز به بعد دیگر کسی برای تیم ‌ملی ناز نمی‌کند و دیگر کسی ناز بازیکن را نمی‌کشد. نظم و اخلاق در اردوی تیم ‌ملی حرف می‌زند و همه یک صدا، یک هدف را دنبال می‌کنند؛ موفقیت تیم ‌ملی. نیاز به اشاره نیست وقتی تیم ‌ملی گل می‌زند نیمکت خوشحال‌تر از افراد داخل زمین هستند و...
خوشحالیم از این بابت اما اینجا یک سؤال مهم مطرح است؛ اخلاق فقط در تیم ‌ملی مهم است؟ ملی‌پوشان موظف به رعایت اخلاق در تیم‌های باشگاهی نیستند؟ اگر بازیکنی در تیم باشگاهی از خط قرمزها عبور کرد کی‌روش باید بی‌تفاوت باشد؟
علیرضا بیرانوند چند هفته پیش تصمیم علیرضا منصوریان را برای نشستن روی نیمکت برنتابید و حاضر نشد ذخیره خود را گرم کند! سرمربی تیم نفت به همین خاطر چند هفته‌ای است که به درستی به علیرضا بیرانوند بازی نمی‌دهد اما کی‌روش او را به اردوی تیم ‌ملی دعوت می‌کند!
رفتار کی‌روش در تضاد با رفتار علیرضا منصوریان است و طبیعی است که فردا شاهد تضاد رفتار مربی باشگاهی با مربی تیم‌ ملی باشیم.
این خود یکی از معضلات فوتبال ایران است. یکی یکجا خطا می‌کند دیگران او را با آغوش باز می‌پذیرند در حالی که برخورد با خطا باید یکی باشد تا خطاکار متنبه شود و برگردد.
امروز دیگر برای علیرضا بیرانوند بازی کردن در ترکیب نفت خیلی مهم نیست چون می‌بیند که عزیز کی‌روش است، آن هم با رفتار زشتی که با علیرضا منصوریان داشت و واکنش بدی که به تصمیم سرمربی‌اش نشان داد.
آقای کی‌روش، علیرضا بیرانوند هم تصمیم سرمربی را برنتابید همان‌طور که سیدمهدی رحمتی به تیم‌ ملی پشت کرد!

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫برخورد گرم و صمیمی منصوریان و علی دایی‬‎