سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فعال سازی آسان‌تر؛ راهی که آخرین آپدیت ویندوز 10 به همراه دارد


فعال سازی آسان‌تر؛ راهی که آخرین آپدیت ویندوز 10 به همراه دارد

ترنجی/ اولین آپدیت گسترده ویندوز برای فعال سازی زحمت بسیار کمتری را به همراه دارد. و اگر پیش از این از ویندوز 7 یا ویندوز 8 به ویندوز 10 کوچ می‌کردید طبق سیاست‌های ماکروسافت یک سال بیشتر حق استفاده از ویندوز جدید را نداشتید اما اکنون چطور؟ با ما در ادامه همراه باشید.

با آپدیت جدید ویندوز 10 کد فعالسازی ویندوز پیشین شما را در ویندوز جدید کپی می‌شود و این رویه باعث می‌شود ویندوز جدید با حق دیجیتالی نشر مطابقت داشته باشد که استفاده شما از ویندوز جدید کاملاً قانونی شود.

به طور فنی این روش به این معنا است که تنها کافی است که ویندوز پیشین روی یک دستگاه مشخص فعال شده باشد ویندوز 10 به سادگی بر روی آن دستگاه نصب خواهد شد. اما تست‌های اخیر اینسایدر بیلدز تا کنون این را نشان می‌دهد که این شرکت سیاستی سخاوتمندانه در قبال فعال سازی در پیش گرفته است. بنا بر این اگر شما یک ویندوز فعال قدیمی را دارید قادر هستید بدون هیچ مانعی به ویندوز 10 کوچ کنید. هرچند این تنها مسئله آخرین آپدیت نیست و این به‌روزرسانی با رفع باگ‌ها و بهبودهای بسیار همراه است. آیا شما هم در صورت داشتن یک ویندوز قدیمی فعال سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا می‌دهید؟


ویدیو مرتبط :
غیر فعال سازی آپدیت ویندوز 10