سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



من شکاک و بهانه جو هستم و شوهرم دروغگو


من شکاک و بهانه جو هستم و شوهرم دروغگوخراسان/ زنی 27ساله ام. یک سال از زندگی مشترکم می گذرد. آدم شکاک و بهانه جویی هستم. شوهرم گاهی دروغ می گوید. این موضوع مرا نسبت به زندگی سرد کرده است. از طرفی همسرم به دلیل مشکلات مالی بچه نمی خواهد. چه کار کنم؟
با عرض سلام خدمت شما خواهر گرامی، ظاهراً برای حفظ و بهبود زندگی مشترک خود کار هایی انجام دادید ولی به نظر می رسد که باز هم از شرایط فعلی زندگی مشترک خود راضی نیستید. به این سوال فکر کنید که برای بهبود ارتباط خود با همسرتان چه کار هایی انجام دادید و این کار ها به رابطه شما چه کمکی کرده است؟ با توجه به این که شما در اولین سال زندگی مشترک خود هستید، طبیعی است که اختلاف نظر با همسرتان را تجربه کنید ولی مهم است برای حل اختلاف نظر های خود از چه راهکاری استفاده می کنید.
مشکل را در رابطه مشترک خود شناسایی کنید
 اگر می خواهید مشکل خود را حل کنید، باید دقیقاً بدانید که رابطه شما در چه شرایطی قرار دارد و این که چه کار هایی در رابطه مشترک تان کمک کننده است و چه کار هایی کمک کننده نیست.
نوشته اید که شکاک و بهانه جو هستید، ولی نگفته اید که آیا این رفتار قبل از ازدواج بوده یا بعد از ازدواج و در رابطه با همسرتان ایجاد شده است؟ اگر این حس بعد از ازدواج ایجاد شده، چه چیز باعث به وجود آمدن آن شده است؟ نکته دیگر این که رفتار دروغگویی همسرتان از چه زمانی شروع شده است و آیا این رفتارش ارتباطی به شکاک بودن شما دارد یا نه؟ به نظر می رسد که اتفاق یا سوءتفاهمی در ارتباط با همسرتان ایجاد شده که بهتر است در این باره اول تامل کنید تا ببینید از چه زمان و چطور به وجود آمده است. بعد موضوع را با همسرتان در میان بگذارید، وقتی مشکلی در رابطه به وجود می آید، بهتر است در رابطه هم حل و فصل شود. چون برای شما شک و گمان ایجاد شده به نظر می‎رسد راهکاری که برای حل این مسئله از آن استفاده می‎کنید بهانه جویی است. واضح است که این راهکار کمکی به حل مشکل شما نمی‎کند و برعکس پیامد هایی هم برایتان خواهد داشت و به مرور رابطه تان را سرد می‎کند.
زمان مناسب برای بچه دار شدن
مسئله دیگری که مطرح کردید موضوع بچه دار شدن است. با توجه به مسائلی که مطرح کردید بهتر است برای بچه دار شدن عجله نکنید و به زندگی مشترک تان فرصت دهید تا اول مسائل پیش آمده مانند مشکلات ارتباطی با همسرتان و مشکلات مالی برطرف شود. به نظر نمی ‎رسد الان زمان مناسبی برای بچه‎دار شدن باشد. زمانی که بچه به دنیا می آید با خود مسائل جدید هم می‎آورد که اگر مسائل قبلی زندگی‎تان بر طرف نشده باشد، مسائل بچه نیز به آن اضافه می شود. همچنین باید بدانید بچه دار شدن کمکی به حل مسائل و مشکلات تان نمی کند، پس لازم است تا زمانی که این مشکلات برطرف شود و زندگی مشترک تان به یک ثباتی برسد، صبر کنید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
زن من بسیار عصبانی، شکاک و بهانه گیر است