علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سالانه 56.7 دهم مگاوات انرژی در بوستان خلیج فارس تهران تولید می شود


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، محمد مهدی گلمکانی در بازدید از پروژه های انرژی های تجدید پذیر منطقه یک و سه تهران این مطلب را عنوان کرد.
وی افزود: به منظور فرهنگ سازی استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای آشنایی عمومی با انرژی های جایگزین و کاهش مصرف انرژی و گازهای آلاینده، ستاد محیط زیست شهرداری تهران تاکنون در قالب پروژه های اجرایی زیست محیطی خود به طراحی و اجرای هفت بوستان انرژی در سطح شهر تهران اقدام کرده است.
گلمکانی با بیان اینکه ساختمان انرژی واقع در بوستان نیلوفر منطقه یک شهرداری تهران نخستین ساختمان انرژی ایران است تصریح کرد: این ساختمان به عنوان نمایشگاه دائمی و کاربردی انرژی های تجدید پذیر با مصالح و روشهای طبیعی و سازگار با محیط زیست اجرا شده و سالانه از انتشار بیش از سه هزار کیلوگرم CO2 (سی او دو) و آلاینده های زیست محیطی در فضا جلوگیری می کند.
رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: ساختمان انرژی منطقه یک تهران باید به مرکزی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان، زنان خانه دار و علاقمندان به مباحث کاربردی انرژی های نو تبدیل شود.
گلمکانی افزود: با توجه به اینکه بوستان منطقه یک شهرداری تهران از زیرساخت های مناسب برخوردار است در حال طراحی و تبدیل کردن این بوستان به بوستان انرژی هستیم.
وی هدف از بازدید پروژه های انرژی تجدید پذیر مناطق یک و سه شهرداری تهران را آشنایی نمایندگان معاونت معماری و شهرسازی با پروژه های اجرایی در زمینه توسعه انرژی های نو بر ضرورت لحاظ استفاده از انرژی های نو و تجدیدپذیر در مبانی ساخت و ساز ساختمان ها، زمان صدور و اخذ پروانه و پایان کار توسط معاونت معماری شهرسازی و اداره کل معماری ساختمان عنوان کرد.
تهرام/7364//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دمو آهنگ جدید تتلو ( انرژی هسته ای ( خلیج فارس ))