سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صهیونیست ها با وعده آزادی از نوجوانان فلسطینی اعتراف دروغ می گیرند


به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صهیونیست ها که در برهه اخیر سیاست اعمال زندان انفرادی برای این نوجوانان را شدت بخشیده اند ، نوجوانان را مخیر می کنند که برای خارج شدن از سلول انفرادی ،به اعمالی که مرتکب نشده اند ، اقرار کنند.
صهیونیست ها همچنین با ندادن اجازه ملاقات نوجوانان اسیر با خانواده ها و وکلایشان ، آنان را برای اعتراف های دروغین تحت فشار قرار می دهند.
باشگاه اسرای فلسطینی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ماموران امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی تعدادی از نوجوانان فلسطینی بازداشت شده را بدون محاکمه به زندان انفرادی می فرستند و دراین میان ، نوجوانان متهم به سنگ زنی و پرتاب مواد و بطری های آتش زا در وضعیت سخت تری قرار دارند.
باشگاه اسرای فلسطینی افزود: این نوجوانان عموما یا به سلول های جاسوسان رژیم صهیونیستی یا سایر زندان فرستاده می شوند .
رژیم صهیونیستی از ابتدای ماه گذشته میلادی 800فلسطینی زیر سن قانونی (بین 11تا17 سال) را بازداشت کرده است که ازاین تعداد 400نفر همچنان در زندان های این رژیم بسر می برند.
پیش ازاین نیز انتشار ویدیوی بازجویی های خشن ماموران امنیتی از نوجوانان و کودکان فلسطینی ، باعث خشم شدید فلسطینیان شده بود .
شمار شهدای انتفاضه سوم فلسطینی ها از نهم مهرماه تاکنون به 106 شهید رسیده است که ازاین شمار، 23 نفر نوجوان وزیرسن قانونی هستند.
سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر (9 مهر) صحنه اعتراض های گسترده فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.
خاورم **6002**2041**

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صهیونیست ها برای خراب کردن خانه هایمان پول می گیرند!