سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه ساوه: کشورهای غربی باد کاشتند و طوفان درو کردند


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز عبادی - سیاسی جمعه افزود: ترور و مقوله تروریسم در اسلام محکوم است و این حملات در هرکجای دنیا باشد از سوی مسلمان و غیر مسلمان مورد انزجار و نفرت است.
وی بیان کرد: امروز حملات تروریستی در نقاط مختلف جهان از جمله لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و دیگر کشورهای منطقه قربانی می گیرد و لازم است تا امت اسلامی با حفظ اتحاد و همبستگی در مقابل این جنایتکاران بایستند.
حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج شالوده و پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شجره طیبه است.
امام جمعه ساوه با یادآوری دیدار اخیر سران کشورهای مختلف از جمله روسیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: این دیدارها و گفت و گوها، دل ایادی استکبار و آمریکا و صهیونیست ها را خون کرد.
وی با اشاره به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی نیز گفت: امروز امنیت و استقلال کشور مرهون خون شهداست و همه ما وظیفه داریم تا پاسدار خون شهدا باشیم.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به تصدی امامت جمعه ساوه بیان کرد: به فضل خدا، دعای خیر امت شهید پرور ساوه و همراهی و همدلی روحانیت و مسئولان شاهد، خدمتگزاری صادقانه در این خطه باشیم.
امام جمعه ساوه اظهار کرد: تجمع میلیونی اربعین درعتبات عالیات با محوریت دنیای اسلام، بار دیگر اوج اتحاد و همبستگی مسلمانان را به رخ جهانیان خواهد کشید.
وی ادامه داد: فرهنگ حسینی، این نظام و انقلاب را بیمه کرده و مادامی که ارزش های نهضت امام حسین (ع) حفظ شود، از آرمان های انقلاب اسلامی نیز پاسداری می شود.
معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نیز در جمع نمازگزاران ساوجی گفت: پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب وظیفه هر مومن متعهد و انقلابی است.
حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم علیزاده بیان کرد: هوشیاری و درایت ملت ایران، با تاسی از رهنمودهای مدبرانه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، همواره دشمنان را در پیگیری اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.
وی ادامه داد: سنگر نماز جمعه امروز در کشور به پایگاهی برای اتحاد و انسجام مسلمانان تبدیل شده است.
معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: با هوشیاری و درایت و افزایش سطح بصیرت باید جلوی نفوذ و دسیسه دشمنان گرفته شود که در این مسیر پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری کارگشاست.ک/2
3075/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیام دوم امام خامنه ای(ح)به عموم جوانان در کشورهای غربی