علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به گلستان/ افتتاح 12پروژه


به گزارش ایرنا، دكتر سید حسن قاضی زاده هاشمی صبح امروز با حضور در حوزه شرق استان گلستان فاز دوم بیمارستان رسول اكرم (ص) شهرستان كلاله را با ظرفیت 90 تخت بیمارستانی افتتاح می كند.
همچنین با حضور وزیر بهداشت بیمارستان 155تختخوابی شهرستان مینودشت در شرق گلستان به بهره برداری می رسد.
دكتر قاضی زاده هاشمی سپس در مراسم افتتاح متمركز چند پروژه بخش سلامت گلستان كه با حضور مسئولان ارشد استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگان مركز استان برگزار می شود، شركت می كند.
از جمله پروژه هایی كه در این مراسم به بهره برداری می رسد، كلینیك ویژه تخصصی و فوق تخصصی گنبدكاووس، كلینیك ویژه تخصصی دندانپزشكی طالقانی گنبدكاووس و مجتمع آموزش عالی سلامت گنبدكاووس است.
همچنین كلینیك ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهرستان كردكوی، كلینیك ویژه تخصصی شهرستان گرگان و بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های دولتی استان گلستان در این مراسم مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی در ادامه سفر به گلستان با حضور در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان مركز فوق تخصصی جراحی قلب و عروق ، مركز تحقیقات گوارش و كبد و نیز بخش سی تی اسكن این بیمارستان را افتتاح می كند.
قرار است مجموعه ورزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی گلستان نیز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری برسد.
وزیر بهداشت در ادامه این سفر یكروزه به استان گلستان با حضور در جمع خبرنگاران و همچنین شركت در برنامه مجله پزشكی سیمای مركز گلستان به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
3014/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سفر وزیر بهداشت و درمان به استان مرکزی - شهرستان تفرش