ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نگاه به ورزش قهرمانی در فدراسیون ها تفننی است


مجید کیهانی، روز چهارشنبه در جمع روسای هیات های ورزشی مراغه در فرمانداری این شهرستان افزود: بخش اداری فدراسیون های ورزشی، بخش ثابت آن ها بوده و اعضای فنی و بخشی که باید در ورزش تاثیرگذار باشد، به ورزش تفننی نگاه می کنند.
وی با بیان اینکه این افراد هفته ای دو تا شش ساعت به فدراسیون ها می آیند، یادآور شد: دو شغله بودن این افراد مانع از توجه آن ها به ورزش و توسعه ورزش قهرمانی درکشور می شود.
رییس فدراسیون دو و میدانی اظهارکرد: نظام باشگاه داری کشور نیز نقشی در توسعه ورزش نداشته و این امر مشکلی اساسی در بخش ورزش است.
کیهانی، با اشاره به اینکه نظام باشگاه داری به طور قطع در مسیر توسعه ورزش کشور نبوده و به صورت سلیقه ای اجرا می شود، ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با پیگیری و تصویب قوانینی که قابلیت و ضمانت اجرایی داشته باشد، به ورزش کشور کمک کنند.
دراین آیین از حسن شیرقوی عضو تیم ملی دو و میدانی، میثم محمدرضازاده عضو تیم ملی هندبال و سهیل عبدالاحدپور عضو تیم ملی نونهالان تجلیل بعمل آمد.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
8023/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشن قهرمانی استقلال پخش شده از برنامه ورزش از نگاه دو