سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جان کری: به یونان برای خارج شدن از بحران اقتصادی کمک می‌کنیم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه آمریکا که به آتن رفته با نخست‌وزیر یونان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر خارجه آمریکا امروز جمعه در آتن با نخست‌وزیر یونان که کشورش با بحران اقتصادی از یک سو و فشارها و درخواست‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای پذیرش شرایط سخت سیاست‌های ریاضتی از سوی دیگر قرار دارد، دیدار کرد.

به گزارش رویترز، جان کری با اشاره به اقدامات نخست‌وزیر یونان برای مقابله با بحران اقتصادی گفت: «من از روش و راهی که شما در تلاش برای اصلاحات و مقابله با چالش‌های ناشی از بدهی انجام می‌دهید، قدردانی می‌کنم».

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با الکسی سیپراس افزود: «این اقدامات، راحت نیست و ما می‌خواهیم تا آنجایی که می‌توانیم برای یونان در بیرون آمدن از این(بحران) کمک کرده و مفید باشیم».

اظهارات کری در حالی مطرح شده که دولت یونان با انتقاد از مواضع سرسختانه اتحادیه اروپا در قبال سیاست‌های ریاضتی، بر لزوم تعدیل شرایط مورد نظر اعضای حوزه یورو در موضوع بازپرداخت بدهی‌ها و نیز دریافت کمک مالی جدید تاکید کرده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1KX3H1


ویدیو مرتبط :
مقاله ترجمه شده درباره بحران مالی و بحران اقتصادی