سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مصوبه جدید مجلس برای وزارت اطلاعات


مصوبه جدید مجلس برای وزارت اطلاعاتفارس/ مجلس، وزارت اطلاعات را موظف کرد نظر مستند خود و دیگر مراجع اطلاعاتی و انتظامی مانند سازمان اطلاعات سپاه را حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ وصول استعلام برای انتصاب اشخاص در مشاغل حساس به صورت مکتوب اعلام کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشبه) پارلمان چند ماده ارجاعی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، وزارت اطلاعات موظف شد نظر مستند خود و دیگر مراجع اطلاعاتی و انتظامی از جمله سازمان اطلاعات سپاه را حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ وصول استعلام که در صورت نیاز به استمهال به مدت یک ماه دیگر تمدید می‌شود، با هماهنگی دستگاه ذی‌ربط به صورت مکتوب اعلام نماید. در صورت عدم پاسخگویی در مدت زمان تعیین شده، نظر وزارت اطلاعات مثبت تلقی می‌شود.

همچنین خانه ملتی‌ها مقرر کردند که چنانچه به دلیل تأیید وزارت اطلاعات و یا عدم پاسخگویی آن در موعد مقرر، فرد مورد استعلام،‌ به شغل حساس منصوب شود و پس از آن،‌ عدم صلاحیت وی برابر قانون توسط وزارت متبوع یا سازمان اطلاعات سپاه، احراز و به وزارت اطلاعات اعلام شود، سوابق ارجاعی مربوطه توسط این وزارتخانه ارزیابی و در صورت صحت مدارک عدم صلاحیت، انتصاب مزبور کأن‌لم‌یکن می‌شود. وزیر اطلاعات مکلف است ضمن اعلام نظر مجدد، فرد خاطی وزارتخانه متبوع خود را حسب مورد به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی کند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تجمع دانشجویان پرستاری در اعتراض به مصوبه وزارت