سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت کامل لاوروف و کری از مذاکرات صلح سوریه


حمایت کامل لاوروف و کری از مذاکرات صلح سوریهباشگاه خبرنگاران/ وزرای خارجه روسیه و آمریکا در گفتگوی تلفنی حمایت کامل خود را از مذاکرات صلح سوریه در ژنو اعلام کردند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد« سرگئی لاوروف،» وزیر خارجه روسیه و «جان کری،» وزیر خارجه آمریکا امروز دوشنبه در گفتگوی تلفنی ، حمایت کامل خود را از روند مذاکرات صلح سوریه در ژنو اعلام کردند.
لاوروف همچنین بر لزوم عقب نشینی مخالفان میانه روی سوری از مناطق تحت کنترل تروریست های داعش و جبهه النصره تاکید کرده است. وی همچنین خواستار مسدود شدن خطوط عرضه تجهیزات و امکانات برای تروریست ها شده است.
بحران سوریه از سال 2011 میلادی تاکنون ادامه دارد. نیروهای دولتی سوریه در حال مقابله با گروه های تروریستی متعددی از جمله داعش و جبهه النصره هستند.
ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش متشکل از 60 کشور جهان، از سپتامبر 2014 میلادی حملات هوایی علیه مواضع داعش را در خاک سوریه آغاز کرده اند. این حملات بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل انجام شده است.
روسیه نیز عملیات نظامی در خاک سوریه را از سپتامبر گذشته به درخواست دولت بشار اسد آغاز کرده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
حمایت شاه از اردن در مذاکرات صلح خاورمیانه