سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اکنون نسخه پیش نمایش برنامه گوگل camera اندروید N را دریافت کنید


اکنون نسخه پیش نمایش برنامه گوگل camera اندروید N را دریافت کنیدمجله سخت افزار/ همان طور مستحضر هستید مدتیست که گوگل شروع به عرضه ی نسخه ی پیش نمایش اپلیکیشن های مختلف نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید کرده است که این روند نسبت به سال گذشته کمی متفاوت است. اندروید N قرار است به ویژگی های جدید نسبتا زیادی مجهز شود. ویژگی هایی مانند پشتیبانی از صفحه نمایش های حساس به فشار، پشتیبانی از پاسخ سریع به پیام ها توسط پیام رسان HangOut، اضافه شدن Emoji های جدید که پیش از این رسما معرفی شده بودند بخشی از ویژگی های جدید اندروید N است. ویژگی دیگری که قرار است به اندروید N اضافه شود اپلیکیشن دوربین گوگل کمرا است که اکنون میتوانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید. به ادامه ی مطلب توجه کنید.

نسخه ی جدید 3.2 اپلیکیشن گوگل کمرا تمامی ویژگی هایی که تاکنون درباره آن خوانده اید را شامل میشود که شامل قابلیت گرفتن عکس همزمان با ضبط فیلم میشود به طوری که هنگام ضبط فیلم زیر دکمه ی ضبط فیلم، شاتر گرفتن عکس نیز قرار داده شده است ، حالت جدید ضبط صحنه های آهسته که در نوار گزینه های اضافه افزوده شده است البته در صورتی که گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی کند مانند نکسوس 5X که از ضبط فیلم تا 120 فریم بر ثانیه و نکسوس 6P که تا 240 فریم بر ثانیه پشتیبانی میکند و همچنین تعدادی آیکون و گزینه های جدید که به این اپلیکیشن اضافه شده است. نکته این است که تمامی ویژگی های جدید بر روی تمامی گوشی های نکسوس در دسترس نخواهند بود.

ثبت تصاویر در حالت HDR Mode نیز همانند نسخه ی 2 پیش نمایش گوگل کمرا سرعت نسبتا پائینی را دارد که البته در نسخه ی قبل این مسئله بسیار آزار دهنده بود اما در این نسخه با وجود سرعت کم با این حال کمی این معضل قابل تحمل تر شده است البته مطمئنا مشکلات این چنینی با توجه به پیش نمایش بودن این برنامه طبیعی به نظر میرسد و در نسخه های پایانی شاهد مسائل اینچنینی نخواهیم بود.

اگر شما در حال حاضر این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده اید برای دریافت نسخه ی جدید کافیست اعلان مبنی بر دریافت نسخه ی جدید را تائید کنید تا پیش نمایش جدید بر روی گوشی شما نصب شود. در غیر این صورت شما میتوانید توسط لینک گوگل پلی مربوط به این اپلیکیشن که در پایان مطلب قرار داده ایم آن را دانلود و نصب کنید. در صورتی که قادر به دانلود از گوگل پلی نیستید حتما فایل APK را از منابع موثق و معتبر دربافت کنید.

شما از کدامیک از برنامه های دوربین استفاده میکنید؟ برنامه های با رابط کاربری ساده را ترجیح میدهید یا برنامه هایی که ویژگی های پیشرفته ای دارند؟

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
‫برنامه نویسی اندروید - 40 - کامپوننت Media Camera‬‎