سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسابقات سازه های ماکارونی دانشجویان کشور در مشهد


محمد رضا مباشری روز یکشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: برای ششمین سال متوالی موسسه آموزش عالی خاوران اقدام به برگزاری مسابقه سازه های ماکارونی کرده که با استقبال دانشجویان دانشگاه های کشور مواجه شده است.
وی افزود: در این دوره از مسابقات 300 نفر از دانشجویان دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی از 60 دانشگاه سراسری، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی حضور یافته اند.
وی اظهار کرد: شرکت کنندگان این دوره از مسابقات در 110 سازه ماکارونی در چهار گرایش سنگین، راندمان، طراحی المان و دانش آموزی با هم به رقابت می پردازند.
رئیس موسسه آموزش عالی خاوران گفت: نتایج نهایی این دوره از مسابقات که با مشارکت انجمن تخصصی سازه های ماکارونی 'ایران خرپا' به مدت دو روز در نمایشگاه بین المللی مشهد ادامه دارد، متعاقبا اعلام خواهد شد.
موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی خاوران مشهد که در سال 1384 فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی رشته های عمران و کامپیوتر آغاز نمود اینک دارای دانشجو در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در چهار گروه مهندسی کامپیوتر، برق، عمران، معماری و شهرسازی است.
7489 / 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات هیجان انگیز سازه ماکارونی خارج از کشور