ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اردبیل قهرمان مسابقات دومیدانی ناشنوایان دختر كشور شد


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگارایرنا ، این مسابقات با شركت 70 ورزشكار دو و میدانی كار دختر ناشنوای كشور در محل مجموعه ورزشی تختی اردبیل با حضور 15 تیم از 15 استان برگزار شد.
این دوره از مسابقات در 13 رشته ورزشی از جمله پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، پرش طول، صد متر مانع، پرتاب دیسك، پرتاب نیزه، دو پنج هزار متر، دو 400 متر، دو 800 متر و دو هزار و 500 متر بر گزار گردید.
در پایان در مجموع تیمی استان اردبیل با 56امتیاز اول، یزد با 50امتیاز دوم، اصفهان با32 امتیاز سوم ، قزوین با 31امتیاز چهارم و استان مركزی با 21امتیاز پنجم شدند.
همچنین در این دوره از مسابقات در بخش انفرادی و در ماده 100متر، منصوره یزدانی از یزد اول ، سمیرا یزدانی از یزد دوم و راضیه میرزایی از اصفهان سوم شدند.
در ماده 200متر، مریم عبدی فرد از اردبیل ، صفورا یزدانی از یزد و خدیجه خان بابائی از قزوین مقام های اول تا سوم را كسب كردند.
در ماده 400متر، مریم عبدی فرد از اردبیل ، زهرا رئیسی از یزد و سحر قربانی از مركزی بترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در ماده 800متر، زهرا رئیسی از یزد اول ، سحر قربانی از مركزی دوم و رقیه نوری از اردبیل سوم شدند.
در ماده 1500متر، مهشید غزنویان از قزوین اول ، لیلا نوری از اردبیل دوم و فاطمه جلالوندی از مركزی سوم شدند.
در ماده 5000متر، مهشید غزنویان ازقزوین اول شد و خدیجه مولایی از اردبیل و فاطمه جلال وندی از مركزی بترتیب موفق به كسب عناوین دوم و سوم شدند.
همچنین در ماده 10000متر، خدیجه مولایی از اردبیل، اعظم سهل آبادی از مركزی و سمیرا محمد پور از اردبیل به ترتیب عناوین اول تا سوم را كسب كردند.
در ماده 100متر با مانع، فاطمه شیر شكن از قزوین، پریسا وكیلی ازآذربایجان شرقی و افسانه صاحبی ازآذربایجان شرقی بتریتب اول تا سوم شدند.
در رشته پرش طول، صغری ربیعی از تهران، سمیرا یزدانی از یزد و مرضیه كریمی از قم حائز مقام های اولی تا سوم شدند.
در پرش ارتفاع نیز فاطمه منتظری از یزد اول، لیلا نوری از اردبیل دوم و مرضیه كریمی از قم سوم شدند.
در پرتاب وزنه، مونا شیری از تهران اول، پرور منصوری از اردبیل دوم ، اعظم سهل آبادی از مركزی سوم شدند.
در پرتاب دیسك پرور منصوری از اردبیل اول ، مونا شیری از تهران دوم و اقدس ماهوش از اصفهان سوم شدند.
در پرتاب نیزه زهرا سلمانی اصفهان، سحر السادات حسینی نژاد از یزد و اقدس ماهوش از اصفهان به ترتیب موفق به كسب عناوین اول تا سوم شدند.
همچنین مسابقات قهرمانی كشور دو و میدانی ناشنوایان مردان در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تختی اردبیل برگزار خواهد شد.
6130/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصاحبه شبکه خوزستان با حسین نامداری قهرمان نوجوان گتوندی مسابقات دومیدانی استان