ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ماجراي سند فدراسيوني که به نام رئيس زده شده است!


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 18:32

ماجراي سند فدراسيوني که به نام رئيس زده شده است!

مهر/ رئيس فدراسيون دوچرخه سواري گفت: تا زمان ايجاد کد اقتصادي براي فدراسيون با ابلاغ وزارت ورزش ساختمان اين فدراسيون بنام من سند زده شده و پس از تعيين اين کد سند به نام فدراسيون دوچرخه زده خواهد شد.
خسرو قمري رئيس فدراسيون دوچرخه سواري در خصوص بحث مالکيت دو طبقه ساختمان فدراسيون دوچرخه سواري عنوان کرد: حدود ۱۷-۱۸ سال است که ساختمان اداري ما که متعلق به فدراسيون دوچرخه سواري است به نام يکي از همکاران ما بوده است و در اين مدت قدمي براي سند زدن اين ساختمان انجام نشده بود.
وي افزود: با هماهنگي وزارت ورزش و جوانان تا گرفتن کد اقتصادي فدراسيون دوچرخه سواري، اين سند ابتدا به نام رئيس فدراسيون زده مي شود و پس از اختصاص کد مربوطه سريعا به فدراسيون دوچرخه سواري انتقال خواهد يافت.
خسرو قمري ادامه داد: با تهيه اقرارنامه در سند مالکيت تدوين شده است که من به هيچ عنوان حق دخل و تصرف در ساختمان فدراسيون را ندارم. هر مالکيتي که بخواهد زده شود بر اساس کد اقتصادي اتفاق مي افتد. سند زدن فدراسيون دوچرخه سواري بنام من نيز درخواست من نبوده است و من بر اساس ابلاغ وزاتخانه و وزير نظر واحد حقوقي و حراست اين موضوع را انجام دادم. براي بحث کد اقتصادي فدراسيونها نياز به اصلاح اساسنامه است و اين موضوع بايد در قالب اصلاح اساسنامه جديد مطرح شود چرا که فدراسيونهاي ورزشي بدون داشتن کد اقتصادي نمي توانند مالکيت داشته باشند.
وي با اشاره به عدم پيگيري موضوع سند فدراسيون دوچرخه سواري عنوان کرد: واقعا تعجب مي کنم که چرا بايد اين موضوع حدود ۱۷-۱۸ سال بلاتکليف باشد. شخصا دوست دارم اين اتفاق هر چه زودتر بيفتد و سند ساختمان فدراسيون دوچرخه سواري بنام اين فدراسيون زده شود.
قمري در پاسخ به اين سئوال که چه تضميني براي همکاري روساي فدراسيونها در انتقال سند مالکيت در چنين شرايطي وجود دارد، گفت: در تهيه سند اقرارنامه اي عنوان شده که هيچ کس حق دخل و تصرف نداشته باشد و اين اقرارنامه در ضميمه سند وارد شده است.
وي در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبني بر اينکه چه زماني ساختمان فدراسيون دوچرخه سواري به مجموعه ورزشي آزادي انتقال مي يابد گفت: از وزير محترم ورزش و جوانان سپاسگزارم که ما را حمايت کرد تا نخستين پيست BMX را در استاديوم آزادي احداث کنيم. قرار است تا ساختمان فدراسيون دوچرخه سواري نيز به نزديکي همين پيست منتقل شود و فکر مي کنم تا اواخر سال ۹۴ اين اتفاق بيفتد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
واتر سند بلاست ، فروش کارواش سند بلاست ، آب پاش صنعتی