سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آزادي و تساوي حقوق، چالشي که غرب، زن را با آن سرگرم مي‌کند


طنين ياس/ غرب براي از بين بردن خانواده به دو صورت عمل و نفوذ کرده: 1_ از طريق بالا بردن سن ازدواج و در نهايت عدم شکل گيري خانواده اي سالم که در نهايت منجر به آسيب‌هاي خاص خود مي‌شود. 2_ فروپاشي شکل ساختاري خانواده که در نهايت اين دو موضوع منتج مي‌شود به عدم ترويج اسلام و ارزش‌هاي اسلامي.

خانواده مهمترين هسته مرکزي هر اجتماعي محسوب مي‌شود و در کتب ديني نيز خانواده بر اساس پيوند زن و مرد و اساس هدف زندگي معرفي شده است. چنانکه در اسلام هم خانواده جايگاه والايي دارد.

کارکردهايي همچون حفظ نسل و بقاي آن در پرتو امري مشروع، ارضاي نياز هاي جنسي دو طرف (زن و مرد) و هدايت غريزي به صورت صحيح، ايجاد آرامش روحي، رواني بر اي همه اعضاي خانواده (زن، مرد، فرزندان) تربيت صحيح، شکوفايي استعدادها، ايجاد امنيت اقتصادي و اجتماعي، انتقال تجربه، انتقال فرهنگ زبان، پرورش فکري فرزندان، ساختن جامعه اي سالم و نيرومند و ... بيانگر مسئوليت خطير و حساس خانوادگي و اجتماعي زن محسوب مي‌شود .

بررسي ويژگي‌هاي زنانه ما را با کارکردها، نقش هاي زنان آشنا مي‌سازد و اينکه چگونه به واسطه به هرز کشيدن زن، خانواده را هدف قرا داده اند.

زن سرچشمه محبت است. چنانکه تا سر حد فداکاري هم پيش مي‌رود و به همين دليل مي‌گوييم: زن کانون محبت و منشا قدرت مي‌باشد. چرا که به واسطه محبت و داشتن ابزارهاي عاطفي منشاء تاثيرگذاري مثبت و منفي مي‌باشد. ويژگي ديگر زن زيبايي، آراستگي و جذابيت اوست چنانکه امام صادق ـ عليه السّلام ـ مي‌فرمايند:«ان الله جميل و يحب الجمال». خداوند زيباست و زيبايي را دوست دارد. 1

خداوند زيبايي و زيبا دوستي را به زنان دو چندان عطا کرده است. چراکه استاد مصباح يزدي مي‌فرمايند:«ميل بسيار شديدي که زن به خود آرايي دارد ناشي از نياز شديد او به دل ربايي است. يکي از مشغله‌هاي دايم هر زن اين است که با استفاده از همه وسايل و طرق ممکن و در دسترس، خود را بيارايد و زيباتر سازد و نيز با لطائف الحيل، آراستگي و زيبايي خود را به ديگران و مخصوصاً مردان نشان دهد تا در دام عشق او گرفتار آيند.»2

آرامش و آرامش‌بخشي، ويژگي ديگري است که در آيات وروايات زيادي آمده که زن و مرد مايه آرامش يکديگراند و هر يک بايد در تأمين آرامش ديگري تلاش کند تا کانون خانواده مأمن امني براي اعضا باشد. اما زن به دليل داشتن نقش محوري و برجسته در ايجاد آرامش در خانواده جايگاه ويژه‌اي دارد. چرا که آرامشگر خانواده بايد خود آرامش داشته باشد تا بتواند اين امر را بگستراند.

همچنين در مورد تمايلات زن اميرالمؤمنين حضرت علي ـ عليه السّلام ـ مي‌فرمايند:«خداوند بزرگ ميل جنسي را در ده جزء آفريد پس نه جزء آن را در زنان و يک جزء را در مردان قرار داد و اگر خداوند به اندازه اجزاي شهوتشان در آنان، حيا و شرم قرار نداده بود با هر مردي نه زن در مي آويخت.» 3

امانت و امانت‌داري، انعطاف‌پذيري، حيا، صبر و بردباري، فداکاري، تاثيرگذاري، تاثير‌پذيري،تابع بودن، زيبايي ظاهري در چهره و اندام، لحن و صداي دلنواز، طنازي‌هاي زنانه، نگاه‌هاي جذاب، نوع راه رفتن‌هاي موزون، استفاده از ابزارهاي جذاب‌سازي مانند لوازم‌هاي آرايشي و ... همه از ويژگي‌هاي بسيار مهم زنانه اي است که کارکردهاي اساسي در زندگي سالم دارد.

امروزه غرب براي رسيدن به اهداف منفعت طلبانه خود در تمامي عرصه‌هاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي، اقتصادي، روان شناسي، جامعه شناسي و.... از زن بهره بسياري گرفته است. زيرا زنان چه به لحاظ آماري و چه به لحاظ آثاري جايگاه ويژه اي دارند.

در اين راستا براي از بين بردن خانواده که هسته مرکزي در تمامي ابعاد است به دو صورت عمل و نفوذ کرده:

1_ از طريق بالا بردن سن ازدواج و در نهايت عدم شکل گيري خانواده اي سالم که در نهايت منجر به آسيب‌هاي خاص خود مي‌شود.

2_ فروپاشي شکل ساختاري خانواده که در نهايت اين دو موضوع منتج مي‌شود به عدم ترويج اسلام و ارزش‌هاي اسلامي .

4 محور اساسي براي تمام برنامه‌هايي که زن جزء اصلي آن است در نظر مي‌گيرد "خيانت، خشونت، شهوت و عشق" مواردي که در اسلام به شدت براي داشتن پاکدامني بر حفظ آن تاکيد مي‌شود. اما غرب زن را با چالش هايي مانند آزادي درگير مي‌سازد ، با ابزارهاي جذابيت ساز او را سرگرم مي‌کند و بنا را بر دفاع از حقوق زن مي‌گذارد.

ابتدا روح و روان زن را غرق در احساسات و غرايز مي‌سازد، خود او را با چالش مواجه مي‌سازد و سپس او را وارد جامعه زنان کرده و در جهت تخريب زنان و خانواده بر مي‌آيد.

زني که کرامت انساني، هويت و شخصيت زنانه، آمال ها و آرزوهاي خود را بر باد رفته مي‌بيند و تلاش مي‌کند تا خود را باز يابد دريغا که هرچه مي‌دود نه به آن مي‌رسد و نه آن را مي‌يابد. چنانکه مدعيان حقوق زن امروز به نهايت شکست خود اعتراف کرده اند.

گاهي نه تنها ابزار اقتصادي محسوب نمي‌شود حتي به زباله‌اي که بايد دور ريخته شود، مبدل مي‌گردد.

زن به دليل داشتن زيبايي ها و جذابيت‌هاي خاص زنانه توانمندي خاصي را در فريب افکار و دل‌ها داراست لذا غرب در رسانه هاي ديداري_شنيداري، مکتوب و يا رسانه‌هاي مدرن هر روز بازي جديدي را براي او طراحي مي‌کنند.

نوع راه رفتن، نوع نگاه کردن، با چه لحني صحبت کردن، نوع استفاده از واژه ها، حرکات بدني، طراحي نوع اندام‌ها، طراحي طنازي‌هاي جنسي، طراحي مدل‌هاي جنسي، مدل ابرو، مدل ناخن و........ همه براي آن است که زن را در گير خود سازد.

زن به عنوان اسطوره محبت در رسانه‌ها معرفي مي‌شود با ظاهري جنسي که براي تامين نيازهاي ديگران رايگان در اختيار قرار مي‌گيرد همراه با عطرها و انگشترهاي محرک براي جذب بهتر و بيشتر با طراحي هاي خاص.

روح و روان وقتي در گير جسم مي شود يعني ديدن جنسيت زن نه شخصيت او ، يعني ديگران هم فقط جنسيتش را ببينند. اين زن وقتي با رواني آشفته و ظاهري جنسي در اجتماع ظاهر مي شود نه تنها مردان بلکه زنان را هم در گير خود مي‌کند.

اين زن زيبايي و عاطفه اش را به حراج ميگذارد ، جسمش را رايگان مي دهد، هويتش را له مي‌کند، آرامشش را نابود مي‌سازد تا لحظه‌اي چالش‌هاي رواني خود را خفته سازد.

مقايسه همسران با يکديگر، تنوع طلبي، سرگرم شدن با غرايز، بي‌قيد و بند، لاابالي‌گري، تنبلي، بحران هويت، زير سوال رفتن کرامت انساني، سردر گمي، بهانه گيري، اعتياد، بيکاري، اختلافات و مشاجرات، مصرف‌گرايي، مشکلات اقتصادي و غيره وغيره دست به دست مي‌دهد تا خانواده‌اي به طلاق برسد يا به تشکيل خانواده ‌ي در سن بالا بينجامد و يا اصلا شکل نگيرد.

در بازي‌هاي سياسي، اقتصادي، حقوقي و.... زن حربه‌اي توانمند است که با جذابيت‌هاي خود مي‌تواند اهداف غرب را پيش ببرد حتي اگر به ضرر خود او باشد مانند شعار تنظيم خانواده که اثرات رواني عدم باروري و تک فرزندي بر خود زن مي‌باشد.

اينگونه زني آشکارا بر عليه خود و خانواده مي‌جنگد.

از طرف ديگر براي رها و آرام سازي خود به وسيله و خرافاتي متوسل مي‌شود بدون آنکه لحظه‌اي به آن بينديشد. آرام آرام راه را عوضي مي‌رود و لحظه به لحظه از پاکي فطرت خويش دور مي‌شود و بر سر راه دختران و پسراني معصوم و خفته خراب مي‌شود.

شايد لازم باشد زنان روزي براي قداست ، کرامت و هويت زنانه خود انقلاب کنند تا جايگاه واقعي خود را در جامعه ايجاد کنند.


ویدیو مرتبط :
تلاش مدعیان حقوق زن ساکن غرب علیه ایران