ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دستمزد کي‌روش در تيم ملي ايران روزانه چقدر است؟


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 22:03

دستمزد کي‌روش در تيم ملي ايران روزانه چقدر است؟

نامه نيوز/ با توجه به دسترسي اين عضو سابق فدراسيون به اسناد خاص، مي توان اين مبلغ را جدي گرفت. اين مربي پيشکسوت و عضو کميته اخلاق که به اطلاعات غيرعمومي دسترسي دارد امروز مبلغ روزانه درآمد کارلوس کي روش را بدون ذکر نام منبع اطلاعات خود، 14ميليون تومان اعلام کرد!
عضو برکنارشده کميته اخلاق در ادامه افشاگري هاي چند هفته اخير کي روش و اعضاي اين کميته و همچنين اختلافات علني با دبيرکل فدراسيون، راز تازه اي را افشا کرد که مي تواند اين بحران را جدي تر کند.
حسين آبانگاه در مصاحبه امروز با رسانه ها اشاره دقيقي به رقم دستمزد سرمربي پرتغالي تيم ملي داشت که مدتهاست سوژه رسانه هاي داخلي و علاقمندان فوتبال است و با توجه به آگاهي اين عضو سابق فدراسيون، مي توان اين مبلغ را جدي گرفت. اين مربي پيشکسوت و عضو کميته اخلاق که به اطلاعات غيرعمومي دسترسي دارد امروز مبلغ روزانه درآمد کارلوس کي روش را بدون ذکر نام منبع اطلاعات خود، 14ميليون تومان اعلام کرد!
دستمزد کي روش در تيم ملي: روزي 14 ميليون تومان!
وي در مورد درگيري کي‌روش با اسدي که بحث اول فوتبال ايران شده، گفت:«آقاي کي‌روش روزي 14 ميليون تومان از فوتبال ايران مي‌گيرد و بعد اين اجازه را به خودش مي دهد که به همه توهين کند و هر کاري که مي‌خواهد انجام بدهد. اين در حالي است که طبق يکي از بندهاي قرارداد کي‌روش، او حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد مگر اينکه مجوز کتبي از رئيس فدراسيون فوتبال داشته باشد. کي‌روش طبق قراردادش فقط مي‌تواند حين تمرين در مورد مسائل تمرين تيم ملي صحبت کند اما اکنون شاهد اين هستيم که او هر روز عليه شخصيت‌هاي معتبر فوتبال ايران صحبت مي‌کند و به آنها مي‌تازد. يک روز به مايلي‌کهن مي‌توپد روز ديگر شخصيت بازيکني مثل رحمتي را زير سوال مي‌برد.
آبانگاه در بخشي ديگر از اين مصاحبه گفت: خيلي جالب است که کي‌روش مي‌گويد همه چيز در فوتبال ايران صفر است. امکانات، مسائل مالي و فقط من هستم که سوپرمن بوده‌ام و فوتبال ايران را نجات داده‌ام.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
دستمزد پروفسور سمیعی چقدر است؟