ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



میزبانی مسابقات زیر 18 سال بسکتبال آسیا و چلنج کاپ به ایران رسید


به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق برنامه ریزی انجام شده،‌ مسابقات بسکتبال پسران زیر 18 سال آسیا از 24 تیر تا 2 مرداد 1395 در ایران انجام می‌شود. 3 تیم برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال جهان راه پیدا می‌کنند. 

همچنین میزبانی مسابقات چلنج کاپ آسیا که قرار است از 18 تا 27 شهریور برگزار شود به ایران سپرده شد. در این بازی‌ها 10 تیم برتر آسیا حضور خواهند داشت. این مسابقات که با شرکت تیم‌های برتر منطقه اقیانوسیه انجام می‌شود، نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا در سال 2017 خواهد بود.

جام قهرمانان آسیا نیز از 15 تا 24 مهر 1395 برگزار می‎‌شود. کشورهای ایران و چین،‌ نامزدهای دریافت میزبانی این مسابقات هستند که با حضور تیم‌های باشگاهی برتر قاره کهن برگزار می‌شود.

چین و تایلند در انتظار تصمیم کنفدراسیون بسکتبال آسیا برای میزبانی مسابقات دختران زیر 18 سال آسیا (انتخابی دختران زیر 19 سال جهان) هستند.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
ایران 76-55 فیلیپین (بسکتبال کاپ آسیا)