سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یارانه چه کسانی امشب قطع می‌‌شود؟


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امشب در شصت و سومین مرحله یارانه نقدی مشخص خواهد شد که در اردیبهشت ماه چه کسانی از لیست دریافت یارانه نقدی خط خواهند خورد.
 
به گزارش انتخاب، در حالی امشب شصت و سومین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که مشخص نیست این بار چه کسانی از چرخه دریافت یارانه خارج خواهند شد.
 
یارانه این ماه مطابق هر ماه در ساعت 24 روز 26 اردیبهشت به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان واریز خواهد شد.
 
یارانه یکی از موضوعاتی است که با نزدیکی هر چه بیشتر به اواخر ماه مردم بیشتر در انتظار اخبار این موضوع هستند زیرا در ماه‌های اخیر زمزمه‌های بسیاری در خصوص حذف دهک‌های پر در آمد از یارانه به میان آمده بود که برخلاف واقع در بین افراد حذف شده افرادی هم بودند که جز دهک‌های پر درآمد به حساب نمی‌آمدند.
 
این در حالی است که دولت اعلام کرده بود شناسایی دهک‌های پر درآمد جامعه کار بسیار دشواری است و به همین دلیل بیان شد افراد با درآمد سالیانه 35 میلیون تومان جز دهک‌های پر درآمد به حساب می‌آیند و از چرخه یارانه حذف خواهند شد.
 
به این ترتیب در ماه گذشته با اینکه قرار نبود کسی از لیست یارانه حذف شود  یک میلیون و 300 هزار نفر از این چرخه حذف شدند.
 
حال باید منتظر ماند و دید امشب پس از واریز شصت و سومین مرحله از یارانه نقدی چه کسانی از لیست هدفمندی یارانه‌ها حذف خواهند شد و از میان این افراد چند نفر به طور واقعی جزء دهک‌های پر درآمد بوده‌اند.

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
500 هزار یارانه بگیر بدون کارت ملی در آستانه قطع یارانه