زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش


وی افزود: هدف ما این است که ظرفیت ۵ هزار نفری در استخدام محقق شود. جلسه ای در آموزش و پرورش شب گذشته در این رابطه برگزار شد، که امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید میان سه نهاد آموزش و پرورش، سازمان مدیریت و سنجش هماهنگی وجود داشته باشد، عنوان کرد: نمی‌توانیم تاریخ دقیق آزمون را اعلام کنیم.

فانی بیان کرد: برگزاری دوره های پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان به علت تاخیر در اعلام نتایج تا پایان تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر بازداشت و ممنوع‌الخروجی یک معلم زن ایرانی در امارات خاطرنشان کرد: این موضوع را پیگیری کردم. علت عدم هماهنگی میان فرودگاه امارات با پلیس امارات بوده است که رفع شده و این معلم امروز پروازش انجام می‌شود و بازداشتی در کار نبوده است.

وی درباره طرح شهاب نیز تصریح کرد: رویکرد آموزش و پرورش درباره استعدادهای برتر تلفیقی است.

فانی ادامه داد: دانش آموزان در مدارس عادی در کنار سایر دانش آموزان استعدادسنجی می شوند و تلاش می کنیم با برنامه های خاص در داخل مدرسه نسبت به رشد استعداد آنها اقدام کنیم که این طرح همان شهاب است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: سال گذشته این طرح با گستردگی بیشتری نسبت به گذشته آغاز شد و از یک منطقه، ۳۲ استان به ادارات کل آموزش و پرورش برای دانش آموزان چهارم ابتدایی این طرح را شروع کردیم.

وی بیان کرد: امسال با ظرفیت ۳۸۲ هزار دانش آموز چهارم و پنجم ابتدایی این طرح ادامه پیدا می کند و ۳۲ منطقه دیگر هم در استان‌ها تحت پوشش قرار می گیرند.

فانی گفت: امیدواریم سال های آتی نسبت به گسترش کمی و کیفی طرح شهاب اقدام و آن تکمیل شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره سیاست این وزارتخانه در برابر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش تشویق مردم، دانش آموزان و اولیای آنها به حضور پرشور در انتخابات اسفند ماه است، بدون آنکه جانب‌داری خاصی از جناح خاصی انجام شود.

فانی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات برای ما اهمیت دارد، اظهار کرد: هر کسی که انتخاب می شود مورد احترام ما و جامعه است.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
سوالات استخدامی آموزش و پرورش