سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار اصفهان، شرکت دانش بنیان کشورهای دیگر را به این استان دعوت کرد


به گزارش ایرنا و به نقل اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور روز دوشنبه در مراسم جشن پایان نهمین دوره رشد و مراسم تقدیر از واحدهای فناور برتر مستقردرشهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: با حضور این شرکت ها می توانیم به بازارهای بین المللی دسترسی داشته باشیم و زمینه صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: با این سازو کار و جذب سرمایه گذاران خارجی برای کمک به تولید محصولات دانش بنیان داخلی می توانیم سهم قابل توجهی را نیز در بازارهای جهانی به دست آوریم.
وی با تقدیر از مجموعه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای تلاش در زمینه تولید علم و فناوری گفت: این شهرک می تواند سهم بسزایی در مقام تراز اولی استان ایفاد کند و در دوره پساتحریم، بستری درست برای انتقال علم و فناوری باشد.
استاندار اصفهان افزود: وجود شهرک علمی و تحقیقاتی برای تبدیل علم به ثروت در اصفهان قابل تقدیر است کمااینکه مهمانان ویژه ای که از سازمان های معتبر جهانی به این استان سفر می کنند، در بازدیدهای خود بر جایگاه ممتاز این شهرک تاکید می ورزند.
استاندار اصفهان همچنین با اشاره به بازدید سال گذشته رئیس جمهوری از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تصریح کرد: بازدید مزبور مبین اهمیت این مجموعه است لذا باید تلاش ما نیز در جهت ارتقای این مرکز علمی و پژوهشی باشد.
وی با بیان اینکه 140 طرح با سرمایه 14 میلیارد یورو برای استان اصفهان طراحی شده است، گفت: شرکت مشاور هم اکنون در حال پردازش ملاحظات این طرح هاست.
در پایان این مراسم از شرکت های دانش بنیان موفق در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تقدیر شد.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یک سازمان مستقل با هدف توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته است.
این شهرک بعنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور می کوشد تا با ایجاد بستر مناسب برای توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، زمینه لازم را برای تجاری سازی دستاوردهای آنها و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی فراهم آورد.
6027/8116

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید از شرکت های دانش بنیان 3