سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



سالمترین کاری که صبح ها می توانید انجام دهید


سلامت نیوز: صبح دیر از خواب بیدار می شوید حسابی حالتان گرفته است، و مطمئن هستید این وضعیت تا آخر روز ادامه پیدا می کند. اما یک مدیتیشن ساده می تواند این حالت را کاملا از بین ببرد و به حالت عادی برتان گرداند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت دکتر کرمانی، برخی شاید دوست داشته باشند اول صبح هیچ کاری نکنند و فقط در سکوت بنشینند، اما مدیتیشن می تواند واقعا همه چیز را دگرگون کند.

تمام روز بهتر تنفس خواهید کرد: بیشتر مواقع بعد از بیدار شدن از خواب متوجه می شویم یک نفس واقعا عمیق نکشیده ایم. صبح بعد از بیدار شدن بلافاصله چند نفس عمیق و طولانی به تسکین اعصاب و حس آرامش کمک می کند. به این کار توجه به تنفس می گویند، استقامتتان را بالا می برد و در طول روز ذهنتان را فعال نگه می دارد.

به بدن خود خدمت می کنید: مدیتیشن صبحگاهی به سادگی حس خوب را منتقل می کند. حتی 10 دقیقه هم تمرین مدیتیشن می تواند به مرور حالتان را بهتر و بهتر کند. تمام روز مشغول کارهای خود و یا کمک به دیگران هستید، سعی کنید در همین مدت زمان کم اول صبح کمی به فکر دوست داشتن خود باشید.

برای خود هدف مشخص می کنید: بیدار شدن، آماده شدن و رفتن سرکار اصلا برای ذهنتان مناسب نیست، شاید بگویید خیلی سریع به خود می آیید و به طرف مسیری که باید می روید، اما این کار بیشتر ازنفع به ضررتان است. اختصاص دادن مدتی زمان به خود کمک می کند ذهنتان آرام شکل بگیرد و اهدافی که در روز دارید را ترتیب دهید، در نتیجه ذهنی مثبت و هدفمند خواهید داشت که قادر به انجام وظایف روزانه است.


ویدیو مرتبط :
ده آزمایش شیمی که در خانه می توانید انجام دهید