فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فراخوان بازیگری کنسرت-تئاتر «غم‌نومه فریدون» منتشر شد


به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال اجرای کنسرت-تئاتر « غم‌نومه فریدون» پیمان قدیمى براى تکمیل گروه بازیگران خود در فراخوانى از افراد مستعد و واجد شرایط دعوت به همکارى کرد.

در پروژه «غم نومه فریدون»  که سال جارى در مدیوم و فازهاى مختلف منتشر خواهد شد بازیگران و صداپیشگانى نظیر صابر ابر، فرهاد اصلانى، امیر جعفرى، سیامک صفرى، حبیب رضایى، ژاله علو، فاطمه معتمد آریا، آیدا شاملو و زنده یاد مرتضی احمدى ایفای نقش کرده اند. علاوه بر این، برای اجرای کنسرت-تئاتر این پروژه که به زودی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت، بناست علاوه بر هنرمندان فوق از بازیگران مستعد دعوت به همکاری شود.

محدوده سنى هجده تا سى سال، تمرکز و تخصص در زمینه فیزیکال تئاتر، توانمندی هاى بدنى و درک و شناخت هنرهاى تجسمى از پارامترهاى انتخاب و حضور در گروه بازیگران این پروژه است.

علاقه مندان به شرکت در کنسرت- تئاتر «غم نومه فریدون» به تهیه کنندگى پیمان قدیمى و مهرداد بهاالدینى مى توانند تا تاریخ ٢٨ فروردین ماه، عکس تمام قد و کارنامه هنرى خود را به تلگرام شماره تماس ٠٩٢١١٨٨٤٩٧٩ ارسال نمایند تا پس از بررسى و تایید گروه کارگردانى، از برگزیدگان براى حضور در جلسه ى نهایى انتخاب (اودیشن) دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اطلاعیه درباره فراخوان بازیگری اصغر فرهادی