سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قانونگذار آمریکایی: ایرانی‌ها خیلی دلشان بخواهد به کشورشان سفر کنیم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مایک پامپائو، نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی در مصاحبه‌ای گفته ایرانی‌ها خیلی دلشان بخواهد که نمایندگان این کشور به تهران سفر کنند.

پاپمئو یکی از 3 نماینده آمریکایی بود که چندی پیش به دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن آمد و درخواست حضور در این کشور و مشاهده روند انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را مطرح کردند.

«لی زلدین» نماینده نیویورک و «فرانک لوبیوندو» نماینده نیوجرسی دو نماینده دیگر بودند که البته برایشان تاکنون ویزای ایران صادر نشده و تنها واکنش تهران به درخواست آنها، توصیف اقدامشان به عنوان «یک اقدام تبلیغاتی و سیاسی» از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه بود.

نمایندگان آمریکایی همچنین خواسته بودند از 3 مرکز هسته‌ای کشور بازدید کرده و در خصوص شلیک آزمایشی موشک عماد و موارد مربوط به بازداشت موقت 10 تفنگدار آمریکایی در آب‌های خلیج‌فارس، گزارش بگیرند.

انتهای پیام/ع

http://fna.ir/VGTG7I


ویدیو مرتبط :
خیلی ها دلشان برای جنگ و جنگیدن تنگ شده-تبریک جنگ جهانی