سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



‌اختلال سوخت‌رسانی به هواپیماها در فرودگاه امام‌‌ ‌‌تأیید ‌شد/رئیس سازمان هواپیمایی: پیگیری می‌کنیم


‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علی عابدزاده با اشاره به مشکلات سوخت‌رسانی به هواپیماها در فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا وضعیت فرودگاه امام خمینی (ره) به حالت عادی بازگردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مشکل ایجاد شده در این‌باره، مشکل شرکت پخش‌ با شرکت‌های هواپیمایی نیست.

وی ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری قبل از این‌ برای وصول مطالبات شرکت پخش‌ از شرکت‌های هواپیمایی اقداماتی انجام داد که خوشبختانه به نتیجه رسید؛ همانطور که امروز هم یکی از مسئولان‌ شرکت پالایش و پخش در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌ها به پرداخت بدهی‌ها توسط ایرلاین‌ها اذعان کرده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ‌اضافه کرد: هر گونه اختلال در امر سوخت‌رسانی در آن فرودگاه موجب تأخیرات پی در پی خواهد شد که به صورت انعکاسی پروازهای دیگر را نیز تحت تاثر قرار می‌دهد.

عابدزاده تأکید کرد:‌ سعی می‌کنم هرچه زودتر و بدون اتلاف وقت طی تعامل با مسولان ذیربط، موضوع را حل کنم.

امروز‌ خبرگزاری فارس درباره تأخیر در سوخت‌رسانی به هواپیماها در فرودگاه امام خمینی (ره) گزارشی منتشر کرده بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خودکفایی درتولیدتجهیزات فوق مدرن سوخت رسانی هواپیمایی