سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استان بوشهر


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش انتخاب، فتح‌الله حقیقی اظهار داشت: در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر، از مجموع 467 هزار و 945 رای ماخوذه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با کسب 374 هزار و 137 رای به عنوان نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وی با اشاره به نتایج قطعی شمارش آرا در 4 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، آقای عبدالحمید خدری با کسب 41 هزار و 922 رای به عنوان نماینده مردم این حوزه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: در حوزه انتخابیه کنگان، عسلویه، جم و دیر، خانم سکینه الماسی با کسب 41 هزار و 804 رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، عسلویه، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

حقیقی یادآور شد: در حوزه انتخابیه دشتستان، آقای محمدباقر سعادت با کسب 36 هزار و 916 رای به عنوان نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، آقای سید کمال‌الدین شهریاری با کسب 54 هزار و 308 رای به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.


ویدیو مرتبط :
دکتر محسن علیمردانی-نطق میان دستور در مجلس شورای اسلامی-نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی-