سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اندروید ۶.۰ مارشمالو برای گلکسی S3 سامسونگ


گوشی گلکسی S3 سامسونگ اندروید ۶.۰ مارشمالو رت به لطف به روز رسانی سیانوژن مد ۱۳ دریافت کرد.

عصر تکنولوژی/ گوشی گلکسی S3 سامسونگ اندروید ۶.۰ مارشمالو رت به لطف به روز رسانی سیانوژن مد ۱۳ دریافت کرد.

توسعه دهندگان شخص ثالث این گوشی قدیمی سامسونگ را فراموش نکرده اند. نکته جالب این است که سیستم عامل گلکسی S3 برای اولین بار قبل از جانشینانش، به روز رسانی شد. هر چند از طریق ابزارهای رسمی اتفاق نیفتاده است.

در سال ۲۰۱۲، گلکسی S3 یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند بوده است که سامسونگ حدود ۵۰ میلیون واحد از این گوشی را در سال اول راه اندازی آن فروخته است.

در آن زمان، مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند بدون شک بی نظیر بوده است. گلکسی S3 شامل صفحه نمایش ۴.۸ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسل ۳۰۶ پیکسل در اینچ، پردازنده چهار هسته ای اگزینوس ۴۴۱۲ با سرعت پردازش ۱.۴ گیگاهرتز، رم ۱ گیگابایتی همراه با ۱۶، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، باتری ۲،۱۰۰ میلی آمپرساعتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ی ۱.۹ مگاپیکسلی است.

این گوشی با سیستم عامل از پیش نصب شده ی اندروید ۴.۰ ساندویچ بستنی عرضه شد و پس از آن به اندروید آب‌نبات ژله‌ای ارتقا یافت. متاسفانه، به روز رسانی متوقف شد، که حتی سیانوژن مد ۱۲ مبتنی بر لالی پاپ، تنها برای مدل های خاص آن عرضه شد.

اما با تحولات اخیر، این جریان برای گوشی گلکسی S3 ساموسنگ دگرگون شد، سیانوژن مد ۱۳ که مبتنی بر اندروید ۶.۰ مارشمالو است، این به روز رسانی را برای گلکسی S3 به ارمغان آورد.

بدیهی است که این گوشی در مقایسه با مشخصات استاندارد امروز منسوخ شده است، با این حال، بسیاری از مردم هنوز هم به آن علاقه مندند.
این خبر برای صاحبان گلکسی S3 خوب است، اما توجه داشته باشید که این نسخه، سیانوژن شبانه است و این به این معنی است که این احتمالا ناپایدار خواهد بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
زمان بروزرسانی اندروید مارشمالو برای گوشی های گلکسی