ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خنده‌ها و مهربانی‌های آقای دکتر برای همیشه تمام شد


به گزارش خبرگزاری فارس، هیچ ورزشکار یا مسئول و یا حتی خبرنگاری را نمی‌توانید پیدا کنید که خنده‌ها و مهربانی‌های دکتر لطفعلی پورکاظمی را ندیده و یا نشنیده باشد. رئیس فدراسیونی که اخلاق خوبش زبانزد همه ورزشی‌ها بود و در هر محفلی که حضور پیدا می‌کرد همه با احترام با او برخورد می‌کردند.

رئیسی که به جای ریاست در فدراسیون اهل رفاقت و دوستی بود و برایش مهم نبود خبرنگار هستی و یا یک مقام مسئول در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک؛ با همه یک برخورد مشخص داشت؛ مهربانی و خوش‌اخلاقی.

بیماری‌اش همه را ناراحت کرد و خبر درگذشتش بدتر از آن. وی که مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد شب بیستم دی‌ماه دار فانی را وداع گفت.

لطفعلی پورکاظمی بعد از پایان دوره عمومی پزشکی راهی آمریکا شد. وی سال های 80 -1377 توانست دوره تست های تشخیصی قلب در رشته های اکوکاردیوگرافی، استرس اکو و تست های گرافیکی قلب را در آمریکا گذرانده و به عنوان برترین های سال 2000 میلادی در بیمارستان NAH دانشگاه مریلند انتخاب شود.

وی علاوه بر سمت‌های مختلفی که در کمیته‌های پزشکی آسیا و فدراسیون‌های مختلف بین‌المللی داشته، سال‌ها به عنوان یک قهرمان فعالیت می‌کرد. پورکاظمی در رشته کوهنوردی افتخارات زیادی داشته و به قله‌های مختلفی صعود کرده است. وی همچنین در رشته دوومیدانی مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات قهرمانی کشور در کارنامه دارد.

دکتر پورکاظمی ریاست گروه پزشکی ایران را در بازی‌های آسیایی گوانگجو و اینچئون و همین طور المپیک 2012 لندن برعهده داشت.

اهالی ورزش ناملایماتی را که سال گذشته از سوی برخی مدیران ارشد ورزشی علیه دکتر به راه انداختند را فراموش نکرده‌ و شاید اگر همین بیماری ویرانگر سراغش نیامده بود، هنوز هم انتخابات فدراسیون پزشکی برگزار نمی‌شد.( جالب اینکه مخالفان دیروز مرحوم پورکاظمی، امروز خودشان پیام تسلیت برایش نوشتند!)

خبرگزاری فارس این ضایعه را تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند منان خواستار است.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/WQ6AKP


ویدیو مرتبط :
خنده بازار : بد خط بودن آقای دکتر!