فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



محسن سلیمانی رییس فرهنگسرای ارسباران شد


به گزارش خبرگزاری فارس، محسن سلیمانی در حکمی از سوی محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری به عنوان مدیرفرهنگی هنری منطقه 3 و رییس فرهنگسرای ارسباران منصوب شد.

در این حکم آمده است: با عنایت به حسن سوابق، تخصص و تعهد جنابعالی، شما را به عنوان مدیر فرهنگی هنری منطقه 3 و رییس فرهنگسرای ارسباران منصوب می کنم.

توجه ویژه به هویت اسلامی – ایرانی کلانشهر تهران، ضرورت پرداختن به اصالت فرهنگ انقلاب اسلامی و نهادینه سازی روح دیانت و اخلاق اسلامی در فضای شهر از اقدامات بایسته در توسعه و تعالی فرهنگ شهر تهران به شمار می رود؛ فرهنگ سازی و اثرگذاری در سه حوزه بومی، دینی و انقلابی و سبک زندگی شهروندان از دو منظر زیست شهری و اخلاق و رفتار شهروندی و مدیریت تغییرات فرهنگی از اهم ماموریت های این سازمان است که لازم است با استناد به قرآن و سیره اهل بیت (ع) و بهره گیری از تجارب سال های گذشته و در هماهنگی و تعامل با معاونت هنری ستاد محور اقدامات فرهنگی هنری قرار گیرد.

از خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون شما را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله عالی) در خدمت به آحاد شهروندان شریف تهرانی مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JKHQAB


ویدیو مرتبط :
شعرخوانی مشفق کاشانی در فرهنگسرای ارسباران