فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



خاکسپاری پیکر 2شهید پلیس آگاهی تهران در قطعه 50 گلزار شهدا


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر دو تن از مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ که بدنبال حادثه تصادف با کامیون در حین انجام مأموریت به شهادت رسیدند صبح امروز رأس ساعت 9 صبح از مقابل مقر پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی با حضور مقامات انتظامی، قضایی و جمعی از همکاران آنها برگزار شد.

پیکر مطهر این دو شهید نیروی پلیس آگاهی تهران طی مراسم باشکوهی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مقامات لشکری و کشوری تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شدند.

روز پنجشنبه سروان فرهاد حاج‌محمدی و استوار دوم مصطفی یوسفی از مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ با یک دستگاه موتورسیکلت پالس در حین اجرای مأموریت بودند که در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید حکیم در رمپ ورودی به شیخ‌ فضل‌الله شمال، حادثه تصادفی برایشان به وقوع می‌پیوندد.

در این حادثه، کامیون هیوندای سفید رنگ با این موتورسیکلت برخورد کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شود؛ متأسفانه این دو مأمور نیز در دم جان می‌سپارند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دستگیری و درگیری پلیس با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ