چگونه غبغب را ازبین ببریم؟ -آکا


1394/11/27

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

,[categoriy]

چگونه غبغب را ازبین ببریم؟ -آکا

آکاایران: چگونه غبغب را ازبین ببریم؟

آکاایران افراد بسیاری از داشتن غبغب و ناامیدی در برطرف کردن آن رنج می برند. جالب این است که غبغب به چاقی یا لاغری بدن یا صورت فرد ربطی ندارد و افراد بسیاری هستند که با وجود داشتن اندامی لاغر، غبغب دارند. در بیشتر موارد داشتن غبغب اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد و تاثیر منفی بر زیبایی صورت آن ها دارد. به خصوص هنگام عکس گرفتن، داشتن غبغب مشکلی بزرگ محسوب می شود که گاهی اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد.

به گزارش آکاایران غبغب به معنای داشتن اضافه وزن نیست، بلکه نشان می دهد عضلات چانه آن طور که باید رشد و توسعه نیافته اند. تغییر در برنامه غذایی، پیروی از رژیمی سخت یا تن دادن به جراحی های زیبایی از جمله روش هایی برای از بین بردن غبغب محسوب می شود که مشکلات و معایب خاص خود را دارند و افراد کمی هستند که آن ها را اجرا کنند و به نتیجه مطلوب برسند.

روش های بسیار ساده ای از جمله ورزش دادن عضلات چانه و صورت وجود دارند که علاوه بر از بین بردن غبغب می توانند عضلات گردن، فک و چانه را تقویت کنند و موجب افزایش انعطاف پذیری و آرامش این عضلات شوند. انجام این قبیل ورزش ها به طور روزانه تاثیرات شگفت انگیزی بر ناپدید شدن غبغب دارد. در اینجا به دو مورد از بهترین این ورزش ها اشاره می کنیم:

دهانتان را باز و بسته کنید

این کار را می توانید ایستاده یا نشسته انجام دهید. تا آنجا که می توانید سرتان را به عقب خم کنید. هنگامی که در این حالت گردن خود را کاملا می کشید، دهان خود را باز و بسته کنید. یادتان باشد که این کار را پشت سر هم به آرامی انجام دهید. در این حالت شما باید در هر بار باز و بسته کردن دهانتان در گردنتان احساس کشیدگی کنید. اگر این کار را هر روز به طور مرتب بین 10 تا 15 دقیقه انجام دهید به زودی غبغب شما ناپدید می شود.

چانه خود را بکشید

برای انجام این کار بدن خود را شل کنید و سر خود را در حالتی عادی نگه دارید. چانه تان را بالا بیاورید و تا آن جا که می توانید آن را به سمت بالا بکشید. در این حالت شما باید در صورت و گلو و چانه احساس کشیدگی کنید. در همین حالت 10ثانیه بمانید و بعد به حالت اول بازگردید. این کار را روزانه 10 مرتبه انجام دهید تا تاثیر آن را ببینید.

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
دستگاه رفع غبغب