سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلفن هوشمند P9 Lite از هوآوی بدون سر و صدای چندانی رونمایی شد


تلفن هوشمند P9 Lite از هوآوی بدون سر و صدای چندانی رونمایی شد

روز گذشته غول مخابراتی و تجهیزات الکترونیکی برخواسته از کشور چین، یعنی هوآوی، مراسمی را در سالن «Battersea Park» شهر لندن برگزار نمود و طی آن از تلفن هوشمند پرچمدار جدیدش موسوم به P9 رونمایی به عمل آورد.

ناگفته نماند که دستگاه یاد شده تنها دیوایسی نبود که شرکت مذکور دیروز از آن پرده برداشت و در کنار آن اسمارت فون دیگری با نام P9 پلاس نیز معرفی گشت. هر دوی این موبایل ها دارای دوربینی دوگانه و منحصر به فرد در بخش پشتی خود بودند که برند شناخته شده ی لایکا در توسعه شان نقش داشته.

در این بین و چند ساعت پس از مراسم معارفه این دو موبایل، از طریق منابع روسی تصاویر دستگاهی دیگر با نام P9-Lite به بیرون درز پیدا کرد و برخی از مشخصه های فنی اش نیز ذکر گردید. اکنون سایت های مختلف خبر از آن می دهند که چینی ها برای اینکه پوشش خبری پرچمداران تازه به میدان آمده شان تحت تاثیر قرار نگیرد ترجیح داده اند یک دستگاه میان رده را دیروز روی صحنه نیاورند و رونمایی اش را به امروز موکول نمایند.

حال P9 Lite پس از پایان یافتن هیاهوی مرتبط به موبایل های برتر شرکت سازنده اش به صورت رسمی در سرزمین روسیه رونمایی شده و لازم است خاطر نشان سازیم این محصول مانند دیگر اعضای هم خانواده اش دارای دوربین دوگانه نیست و تنها در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه خواهد شد.

تلفن هوشمند مورد بحث نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد و قدرت خودش را از چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی کایرین ۶۵۰ می گیرد. موبایل یاد شده به ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز خواهد بود، که می توانید این میزان را از طریق کارت های حافظه ی میکرو SD با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید.

در بخش پشتی P9 Lite یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED تعبیه شده و قسمت جلویی نیز از دوربینی با سنسور ۸ مگاپیکسلی میزبانی به عمل می آورد. از دیگر مشخصه های این موبایل جدید هوآوی نیز می بایست به اندروید ۶.۰ مارشملو، رابط کاربری EMUI 4.1، حسگر اثر انگشت، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، درگاه USB-C، پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE، بلوتوث ۴.۱ و NFC اشاره نماییم.

در رابطه با قیمت و زمان عرضه ی محصول حرفی به میان نیامده، ولی حدس زده می شود که کاربران اهل روسیه بتوانند آن را از ماه ژوئن خریداری نمایند.

Huawei-P9-Lite-render-KK-1

Huawei-P9-Lite-render-KK-2

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:P9 Liteاخبار تکنولوژیتکنولوژیگوشی پی ۹ لایتگوشی موبایل هوآویگوشی هوآویهوآوی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Mate S هوآوی