سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پورشه باکستر 718، بهتر از آن چیزی که تصور می کنید


porsche-boxster-718-1

وقتی شنیدیم پورشه قرار است در بروزرسانی که برای باکستر ارائه می کند پیشرانه آن را از شش سیلندر به چهار سیلندر تغییر دهد مسئله ای که بیشتر از قدرت این خودرو برای ما مهم بود صدای پیشرانه ی این خودرو بود!البته همینطورهم شد و این باکستر جدید که حالا با نام 718 باکستر شناخته می شود از لحاظ قدرت چیزی از نسخه 6 سیلندر خود کم ندارد ولی در مورد صدای و لذت رانندگی آن چطور؟ در نهایت پورشه ویدئویی از این خودرو منتشر کرده که حداقل در آن ویدئو وضعیت از چیزی که انتظار داشتیم بهتر است و عملکرد و صدای این پیشرانه 4 سیلندر توربو چندان هم نا امید کننده نیست.

Porsche-Boxster_CAYMAN_718_thumb_1024صدای غرش اگزوز این خودروی چیزی کم از باکستر 6 سیلندر ندارد و صد البته چهره زیبای آن به شدت زیباتر از قبل شده است و در ویدئویی که منتشر شده نشان از تداوم تولید این خودرو با گیربکس شش دنده دستی است.

porsche-718-for-saleتنها یک سوال باقی می ماند، عملکر پیشرانه این خودرو چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده ولی تا اینجا می دانیم پیشرانه جدید دور مجاز ((rpm کمتری نسبت به قبل دارد و میزان گشتاور آن هم به دلیل استفاده توربو کمی پایین تر آمده و در دورهای بالاتر هم در دسترس است. برای اطلاع از عملکرد دقیق این خودرو و دیدن توانایی هایش باید تا اولین تست رانندگی صبر کنیم تا نتایج کاملا صریح مشخص شوند.

Car and Driver

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
درگ پورشه باکستر S با پورشه 911 کرارا 2S