سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بررسی ابعاد حقوقی و ارزی غارت دارایی های ایران در کمیسیون امنیت ملی مجلس


به گزارش عصر یکشنبه گروه سیاسی ایرنا از خانه ملت، نوذر شفیعی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: این نشست با حضور مسئولان بانک مرکزی و با هدف بررسی سرقت دو میلیارد دلاری دارایی های بانک مرکزی از سوی آمریکا برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست کامیاب معاون ارزی بانک مرکزی اعلام کرد که اقدام آمریکا مغایر با اصل استقلال بانک مرکزی و مستقل از دولت است؛ در اغلب کشورها بانک مرکزی به عنوان یک نهاد مستقل عمل می کند و هیچ دولتی نمی تواند دارایی آن ها را به نام دولت ها ضبط کند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین اقدام ایالات متحده از منظر حقوقی با حضور قنبری مسئول حقوقی بانک مرکزی بررسی شد؛ قنبری در این نشست تأکید کرد که اقدام آمریکا غیرقانونی بوده و با هیچ معیار بین المللی قابل تطبیق نیست و در حقیقت این کشور قوانین خود را به خارج تسری می دهد.
شفیعی ادامه داد: قنبری در بخش دیگری از اظهارات خود افزود که اقدام آمریکا آنقدر به لحاظ قانونی بی پایه است که کنگره آمریکا ناچار شد نقاط ضعف حقوقی آمریکا را با وضع قوانین جدید جبران کند، اما قطعا ما پیگیر موضوع با شیوه های حقوقی در سطح بین المللی هستیم.
سیام**7261**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سوال موسوی نژاد از عراقچی در کمیسیون امنیت ملی مجلس