سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات دستگیری «شاه مازندران»


جزئیات دستگیری «شاه مازندران» مهر/ فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری «محمود» شرور معروف مازندران توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان بابل در بامداد امروز خبر داد.

سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی انتشار تصاویر و کلیپ هایی از قدرت نمایی و رجزخوانی عده ای شرور در شبکه های اجتماعی که موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که تصاویر پخش شده در فضای مجازی مربوط با چند ماه گذشته بوده، تمامی افرادی که اقدام به این اعمال مجرمانه کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی گفت: با انتشار این کلیپ که در آن شرور معروف به نام «محمود» خود را شاه مازندران معرفی کرده و با قدرت نمایی به ضرب و جرح یکی دیگر از اراذل و اوباش و مخالفان خود که نوعی اقدام درون گروهی بوده، ۶ نفر از عوامل انتشار این تصاویر شناسایی که در عملیاتی ضربتی پنج نفر دستگیر و متهم اصلی متواری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابل با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، نهایتاً متهم و همدست وی را به نام «هانی» که در یکی از روستاهای حومه این شهرستان مخفی شده بودند، در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: متهم که دارای ۱۵ فقره سابقه کیفری و شرارت است ، به انتشار کلیپ درگیری خود با یکی از اشرار معروف به نام «مهران» و سایر همدستان وی با هدف رجز خوانی و مقابله با نامبرده اعتراف کرد که پس از این اقدام به استان های تهران و البرز متواری شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
جزئیات دستگیری عبدالمالک ریگی...