سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ادعای تکراری پادشاه بحرین علیه ایران


ادعای تکراری پادشاه بحرین علیه ایرانفارس/ پادشاه بحرین در نشست خبری مشترک با رئیس‎جمهور مصر در قاهره مدعی شد که ایران در امور داخلی کشورش دخالت می‎کند.

«حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین سه‌شنبه شب در نشست خبری مشترک با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر اعلام کرد که ما بر افزایش همکاری بین قاهره و منامه در همه زمینه‎ها تاکید داریم.

پادشاه بحرین گفت: تمام تلاش خود برای خدمت به مصر را به کار خواهیم گرفت و از طرح تاسیس قدرت عربی نظامی مشترک حمایت می کنیم.

وی افزود: منامه از طرح مصر برای تشکیل قدرت نظامی عربی به منظور مقابله با تهدیدات و خطراتی که امت عربی را تهدید می کند، حمایت می کند.

به گزارش اسکای نیوز، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر گفت: مصر همچنان تکیه‎گاه قوی امت عربی است.

«سامح شکری» وزیر خارجه مصر نیز عصر امروز(سه شنبه) در نشست خبری مشترک با «خالد احمد بن حمد» وزیر خارجه بحرین در مقر وزارت خارجه مصر در قاهره، ایران را به دخالت در مسایل مربوط به کشورهای عربی متهم و از ایران خواست تا در امور داخلی این کشورها دخالت نکند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
ادعای گستاخانه (( عادل حبیبر )) علیه ایران