سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتانیاهو: تغییراتی ریشه‌ای در تعامل کشورهای عربی با اسرائیل حاصل شده


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه، از اینکه در شیوه تعامل کشورهای عربی با این رژیم تغییراتی جدی حاصل شده، ابراز خرسندی کرد.

طبق گزارش وبگاه خبری «صفا» فلسطین، نخست‌وزیر اسرائیل گفت که در شیوه تعامل کشورهای عربی با رژیم اسرائیل تغییری ریشه‌ای حاصل شده و این مسئله در چارچوب منافع مشترک در خاورمیانه است.

نتانیاهو این سخنان را در کنفرانس حزب لیکود (حزب حاکم) در قدس اشغالی و در بیست‌وچهارمین سالروز «مناخم بگین» نخست‌وزیر اسبق اسرائیل بیان کرد.

نتانیاهو گفت: برخی کشورها سرانجام دریافتند که اسرائیل دشمن جهان عرب نیست و شریک این کشورها در مبارزه‌اش با عناصر افراطی اسلامی است.

اخیرا سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله هشدار داده بود که رژیم صهیونیستی در پی اختلافات موجود در منطقه میان کشورهای اسلامی، می‌خواهد خود را دوست کشورهای سنی‌مذهب جهان عرب نشان بدهد.

نتانیاهو تعامل کشورهای عربی با اسرائیل را «شراکت» نامید و گفت: ایمان دارم که این شراکت در رسیدن به راه‌حل با همسایگان فلسطینی‌مان به شکلی واقعگرایانه‌تر، نقش خواهد داشت.

او در ادامه از تلاش برای برخورد قاطعانه با آنچه آن را «سازمان‌های تروریستی» در داخل اسرائیل و خارج آن نامید، سخن گفت و از اینکه 161 کشور با رژیم اسرائیل روابط دارند، ابراز خرسندی کرد و از مناخم بگین که با مصر توافق صلح امضا کرد، به عنوان عامل ثبات منطقه یاد کرد.

انتهای پیام/ص

 


ویدیو مرتبط :
کشورهای عربی ایران و شیعه را دشمن میدانند نه اسرائیل را