فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«روز انتخاب» ویژه برنامه شبکه قرآن در انتخابات


به گزارش خبرگزاری فارس؛ ویژه برنامه «روز انتخاب» همزمان با آغاز رأی گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 7 اسفند‌ماه به صورت زنده و مستقیم از ساعت 8 صبح تا پایان رأی گیری به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.

این ویژه برنامه که حدود 13 ساعت البته درصورت عدم تمدید رأی گیری به طول خواهد کشید در 3 بخش از 8 صبح تا اذان ظهر، اذان ظهر تا اذان مغرب و اذان مغرب تا پایان رأی گیری از استودیو پخش شبکه قرآن تقدیم بینندگان خواهد شد.

در این برنامه با جایگاه استقرار شبکه در صندوق اخذ رأی امامزاده صالح(ع) تجریش ارتباط زنده و مستقیم برقرار و همچنین تصاویری از دیگر جایگاه‌های اخذ رأی پخش خواهد شد.

چهره‌های قرآنی و کارشناسان مذهبی اعم از؛ حجج اسلام غیاث، خاموشی و رشاد و همچنین مهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن، استاد ابوالفضل بهرام‌پور، دکتر ساسان شاه‌ویسی و برخی دیگر چهره‌های قرآنی از مهمانان درنظر گرفته شده برای این برنامه هستند که به صورت حضوری و تلفنی به بحث درباره انتخابات و انتخاب اصلح خواهند پرداخت.

ضمن اینکه مهدی بهمنی از گویندگان رادیو با حضور در استودیو پخش «روز انتخاب» به صورت زنده و مستقیم، اطلاعیه‌های وزارت کشور و بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل درباره انتخابات را قرائت خواهد کرد.

پلی بک‌های مرتبط درخصوص انتخاب صحیح و موضوع حضور و حماسه و نیز ارتباط با رادیو قرآن در راستای هم‌افزایی بیشتر رسانه‌ای از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده در این برنامه است.

«روز انتخاب» با تهیه‌کنندگی مرتضی طمقائیل کاری از گروه مناسبت‌ها و مسابقات شبکه قرآن سیماست که با اجرای محمد هادی صلح‌جو، اسماعیل عاکفی و احمد شفازاده در 3 بخش ذکر شده به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3EHXHZ


ویدیو مرتبط :
ویژه برنامه آیت الله العظمی تبریزی شبکه قرآن- قسمت دوم