بزرگترین اشتباه برای مراقبت از پوست در زمستان -آکا


1394/08/05

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

آکاایران حقیقتا چه زمانهایی در زمستان از کرم های ضد آفتاب حاوی SPF استفاده میکنید ؟

,کرم های ضد آفتاب , کرم های ضد آفتاب حاوی SPF , مراقبت از پوست ,[categoriy]

کرم های ضد آفتاب , کرم های ضد آفتاب حاوی SPF , مراقبت از پوست , مراقبت از پوست خشک , مراقبت از پوست چرب , روش های مراقبت از پوست , مراقبت از پوست در پاییز , خشکی پوست , دلیل خشکی پوست , خشک شدن پوست , نیک صالحی , niksalehi

آکاایران: بزرگترین اشتباه برای مراقبت از پوست در زمستان

به گزارش آکاایران شما میبایست در تمام طول سال از پوستتان محافظت کنید

این در حالی است که اغلب مردم تصور میکنند که در هوای سرد و برفی نیازی به استفده از کرمهای ضد آفتاب نیست . صرفا به خاطر سرمای هوا نباید محافظت از پوستتان را در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید متوقف کنید

اشعه ماوراء بنفش هر روز به زمین میرسد، حتی در روزهای ابری و سرد ! بنابراین شما میبایست در تمام طول سال از پوستتان محافظت کنید. بر اساس بررسی آکادمی درماتولوژی آمریکا ۸۰ درصد از اشعه ماوراء بنفش خورشید میتواند در یک روز ابری به پوست نفوذ کند.

شاید این سوال پیش بیاید که اگر تمام طول روز را در منزل یا اداره باشیم تکلیف چیست ؟ در پاسخ باید گفت که اشعه ماوراء بنفش میتواند از پنجره های شیشه ای نیز نفوذ کند و لازم است برای حفاظت از سلامت پوست در منزل هم ازکرمهایی حاوی SPF استفاده کنید و اگر لازم است برای مدتی بسیار کوتاه از منزل خارج شوید ، کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

بر اساس تحقیق و مطالعات انجام شده بعضی از آسیبهای خورشید ( که میتوانند منجر به سرطان پوست شوند) تا ساعاتی بعد که به منزل و محیط سربسته میروید نیز همچنان ادامه دارد. نیازی نیست مقدار زیادی از ضد آفتابهای چرب را استفاده کنید .

برای فعالیت های روزانه ، یک مرطوب کننده با طیف SPF30 مناسب است. دقت داشته باشید که هر دو ساعت در فصل تابستان کرم ضد آفتاب خود را تجدید نمایید. قبل از آرایش بهتر است از مرطوب کننده هایی که حاوی طیف SPF هستند استفاده کنید تا تمام صورت به میزان یکسان پوشش لازم را در برابر اشعه های مضر خورشید داشته باشند .

اگر برای کوهنوردی برنامه ریزی کرده اید ، دقت داشته باشید که برف و یخ میتوانند اشعه فرابنفش را منعکس کنند . به علاوه در ارتفاعات بالاتر اشعه فرابنفش تاثیر بیشتری بر پوست میگذارد . بنابراین توصیه میشود از کرمهای ضد آفتاب با SPFبالاتر استفاده کنید (( SPF 50 و هر دو ساعت آن را تجدید نمایید.

مه شو

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها : . . . . . . . . . . .

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
مراقبت از پوست و جلوگیری از اثرات منفی موارد مختلف روی پوست