اماکن تفریحی چند صد میلیاردی دستگاه های حکومتی منبعی برای کمبود بودجه است/ دولتمردان ناتوان از واگذاری این اماکن دولتی، استعفا دهند


اماکن تفریحی چند صد میلیاردی دستگاه های حکومتی منبعی برای کمبود بودجه است/ دولتمردان ناتوان از واگذاری این اماکن دولتی، استعفا دهند"مهدی کوچک‌زاده" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن انتقاد به عدم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه سال 95 کل کشور گفت: ردپای اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی در کدام قسمت لایحه بودجه سال 95 وجود دارد؟

کوچک‌زاده تصریح کرد: چرا به طور مستمر برای رفع کمبود بودجه باید با افزایش قیمت بنزین، آب، برق و .. دست در جیب مردم کنند؟ چرا این همه منابعی که در حال هرز رفتن است را نقد نکرده و برای مردم هزینه نمی‌کنند؟

وی ادامه داد: کلیه دستگاه‌های حکومتی هر کدام در بهترین نقاط کشور دارای مراکز چند صد میلیاردی تفریحی و ورزشی هستند که می‌تواند منبع خوبی برای لایحه بودجه باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به برخی نمونه‌ها بیان داشت: وزارت جهاد کشاورزی حداقل سه مجموعه ورزشی و تفریحی دارد که هر کدام چند صد میلیارد قیمت دارد، مجموعه تفریحی زیتون با بیش از ده هزار متر زمین چند میلیارد قیمت دارد؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اذعان کرد: مرکز ورزشی و تفریحی چند صد میلیاردی وزارت کار و امور اجتماعی و باشگاه پیام چند هزار میلیاردی وزارت ارتباطات و فناوری، تنها مدیران این وزارتخانه‌ها از این مراکز استفاده می‌کنند.
 
وی در ادامه افزود: اگر تمام کارمندان همان وزارتخانه‌ها هم می‌توانستند از این امکانات استفاده کنند باز حرف دیگری بود.

کوچک‌زاده با بیان اینکه در شرایط کنونی بیشتر نیاز به حمایت و پشتیبانی از مردم وجود دارد، بیان داشت: این پول‌هایی را که در یک دوره‌ای برای مدیران سونا ساختند را اکنون باید نقد کرده و برای مردم هزینه کنند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: کیلومترها جایگاه‌های تفریحی در شمال و جنوب کشور برای مدیران وزارتخانه‌ها در نظر گرفته شده است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اینکه بهانه دولتمردان برای عدم واگذاری این‌گونه مراکز این است که مدیران وزارتخانه‌ها نمی‌گذارند، افزود: هرشخصی که اعلام می‌کند، نمی‌گذارند استعفا دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر به فکر مردم هستند چرا در این شرایط یازده میلیارد خرج دفتر کار می‌کنند و هواپیمای تشریفاتی می‌خرند، باید این‌ها را احصاء کرد و بر روی کاغذ آورد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
هزینه‌های چند صد میلیونی برای اردوهای خارجی و کمبود بودجه تجهیز کمپ‌های داخلی