ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مشکل بزرگ برانکو بدون دو مهاجم محروم!


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.09.17 - 15:26

مشکل بزرگ برانکو بدون دو مهاجم محروم!

ورزش 3/ پرسپولیس که سومین خط حمله برتر لیگ را بعد از استقلال و ذوب در اختیار دارد، در دیدار با گسترش فولاد از همراهی دو مهاجم خود محروم است و قادر به استفاده از آنها نیست.
مهدی طارمی و علی علیپور که با همکاری یکدیگر در 50 درصد گل های زده این تیم نقش داشته اند در برابر گسترش فولاد تبریز غایب خواهند بود.
پرسپولیس در این فصل 18 گل به ثمر رسانده که از این تعداد 7 گل را مهدی طارمی و 2 گل را علی علیپور به ثمر رسانده اند؛ دو مهاجمی که به دلیل سه کارته شدن در برابر گسترش فولاد تبریز غایب خواهند بود و برانکو مطمئنا مهمترین دغدغه اش غیب این دو بازیکن خواهد بود.
با این شرایط جری بنگستون احتمالا بار دیگر به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و در کنار امید عالیشاه قرار خواهد گرفت که علیرغم میل باطنی اش توسط برانکو در خط حمله به کار گرفته می شود. با توجه به درخشش میلاد کمندانی در دیدار گذشته سرخپوشان برابر نفت تهران که در غیاب امید عالیشاه به ترکیب اصلی راه یافت و تک گل پرسپولیسی ها را نیز به ثمر رساند نیز وجود خواهد داشت و البته این بازیکن با توجه به حضور در اردوی تیم ملی امید و دیر ملحق شدن به اردوی پرسپولیس از شانس کمتری برای حضور در ترکیب اصلی از این بابت برخوردار است.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
آندریا کالودروویچ مهاجم مد نظر برانکو برای پرسپولیس