سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آدیداس با زباله های پلاستیکی اقیانوس اقدام به چاپ سه بعدی کفش می کند


آدیداس با زباله های پلاستیکی اقیانوس اقدام به چاپ سه بعدی کفش می کند

در تابستان امسال، آدیداس از کفشی رونمایی نمود که به طور کامل از زباله های قابل بازیافت اقیانوسی درست شده بود. این محصول در اصل پایه گذار همکاری این شرکت آلمانی و سازمان Parley به شمار می رفت و بد نیست بدانید ارگان نامبرده شده در حوزه مبارزه با آلوده سازی اقیانوس ها در سراسر دنیا فعالیت دارد.

اکنون آدیداس پا را فراتر گذاشته و به تازگی کفشی ارائه نموده که با استفاده از پلی استر قابل بازیافت و تورهای ماهیگیری و فناوری چاپ سه بعدی، تولید گشته. قسمت بالایی این محصول نیز از مواد پلاستیکی اقیانوس ها تهیه شده است. شرکت بزرگ آلمانی که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس و کفش و دیگر تجهیزات ورزشی فعالیت می کند، اظهار داشته این کفش نمونه ای از پا افزارهای دوستدار محیط زیست به شمار می رود.

شاید بد نباشد بدانید آدیداس در ماه گذشته میلادی کفش ورزشی مخصوص دویدن Futurecraft 3D را معرفی نمود که نخستین گام از فعالیت های شرکت یاد شده در زمینه فناوری چاپ سه بعدی محسوب می گردد.

در مورد اینکه ایده تولید کفش از زباله های کف اقیانوس چه زمانی به تولید انبوه خواهد رسید هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما هر دو کمپانی مشترک در پروژه تولید آن بسیار مشتاق تحقق هدف خود مبنی بر کمک به پاکیزگی محیط زیست هستند. بنابراین چندان بعید نیست که به زودی در شعبات آدیداس شاهد حضور این نوع محصولات نیز باشیم.

در ادامه می توانید تصاویر این محصول را ببینید.

411788-2-w600

411789-3-w600

411790-4-w600

411791-1-w600

منبع: engadget

برچسب‌ها:آدیداسدوستدار محیط زیستفناوری چاپ سه بعدیکفش ورزشی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
ساخت کفش از پسماندهای پلاستیکی رها شده در اقیانوس با پرینتر سه‌بعدی