ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یعقوبی: بختیاری‌زاده می‌ماند و اگر مذاکره‌ای انجام شده توسط مالک باشگاه بوده است


کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص جدایی پرویز کریمی و طالب ریکانی از تیم استقلال اهواز گفت: با پرویز کریمی صحبت‌های زیادی انجام دادیم تا در استقلال اهواز بماند، اما وی به دلایل خانوادگی اصرار داشت که نمی‌تواند دیگر بماند. در مورد ریکانی نیز باید بگویم او هم قصد جدایی داشت، اما با صحبت‌هایی که با این بازیکن داشتیم، متقاعدش کردیم که بماند.

وی در پاسخ به این پرسش که در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل چند بازیکن اصلی خود را از دست دادید، اظهار داشت: شش بازیکن اصلی ما جدا شده‌اند، اما با پنج بازیکن در پست‌های مختلف در حال مذاکره هستیم و هنگامی که قطعی شود اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای برای پرداخت بخشی از مطالبات مالی بازیکنان دارید، تصریح کرد: فعلاً برنامه‌ای برای پرداخت مطالبات مالی بازیکنان نداریم، اما در آینده‌ای نزدیک این کار را خواهیم کرد.

یعقوبی در خصوص اینکه آیا تمرینات تیم منظم برگزار می‌شود، گفت: مشکلی در زمینه برگزاری تمرینات تیم نداریم و از هفته گذشته به طور منظم مراحل آماده‌سازی تیم برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در خصوص اینکه مذاکرات آنها برای جایگزین کردن یک مربی جدید به جای بختیاری‌زاده در چه مرحله‌ای قرار دارد، تأکید کرد: در جریان این موضوع نیستم و اگر مذاکره‌ای صورت گرفته توسط ملکی، مالک باشگاه بوده است. در شرایط فعلی بختیاری‌زاده به کارش ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
امروز تکلیف مالک باشگاه پرسپولیس مشخص می شود