علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پرسپولیس برانکو شخصیت قهرمانی را دارد/ پدیده را دست کم نگیرند


ضیا عربشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم که تیم در حال حضر شرایط ایده آلی را تجربه می‌کند و بازیکنان اعتماد به نفس لازم را بدست آورده‌اند. پرسپولیس تیم خوبی است که در حال حاضر فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و از نظر فنی یکی از بهترین تیم‌های لیگ است.

وی در رابطه با انتخاب برانکو ایوانکویچ به عنوان برترین مربی نیم فصل اول لیگ برتر افزود: پرسپولیس در حال حاضر به نحوی فوتبال بازی می‌کند که هواداران از آن لذت می‌برند. برانکو قطعا مربی خوبی است که توانسته این عنوان را از سوی هواداران کسب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برانکو اواخر فصل گذشته هنگامی که به تیم آمد، نقاط ضعف و قوت را می‌دانست و بازیکنانی مانند رضاییان و انصاری را به پرسپولیس آورد. در فوتبال امروز مدافعان کناری نقش ویژه‌ای در روند حرکتی تیم ایفا می‌کنند. از طرفی کامیابی‌نیا هم به عنوان یک هافبک دفاعی به خوبی جنگ وسط زمین را برای پرسپولیس در می‌آورد. ضمن اینکه مثلث هافبک‌های پرسپولیس هم به خوبی در حمله حاضر می‌شوند. پرسپولیس در حال حاضر به تیم خوبی تبدیل شده است و این بازیکنان به خوبی تیم را به چهره یک مدعی تبدیل کرده‌اند.

عربشاهی در خصوص دیدار پرسپولیس برابر پدیده در اولین دیدار از نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس نباید تیم‌ها را دست کم بگیرد. پیش از این تیم‌ها به برای پیروزی مقابل پرسپولیس قرار می‌گرفتند. اما پرسپولیس امسال ترس از شکست را برای سایر تیم‌ها ایجاد می‌کند. پرسپولیس باید اولین گام را در نیم فصل دوم محکم بردارد تا علاوه بر صعود در جدول، حریفان نیز از پرسپولیس حساب ببرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برانکو به بازیکنانش اعتماد دارد و بازیکنان هم به برانکو این اعتماد را داده‌اند که تیم امسال یک مدعی باشد. پرسپولیس امسال بازیکنان خیلی خوبی دارد که می‌توانند تیم را به چهره یک مدعی تبدیل کنند.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری برانکو ایوانکوویچ پس از بازی با پدیده