ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فومن عنوان قهرمانی مسابقات والیبال آموزشگاه های گیلان را كسب كرد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، 14 تیم والیبال منتخب از آموزشگاه های مقطع ابتدایی پسران شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند كه در فومن با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها كه به مدت یك هفته برگزار شد ، تیم های والیبال پسران مقطع ابتدایی فومن و ناحیه یك رشت با غلبه برابر حریفان خود به دیدار نهایی و فینال این دوره از مسابقات راه یافتند .
در دید ار نهایی این مسابقات نیز ، تیم والیبال پسران منتخب مقطع ابتدایی فومن برابر تیم والیبال ناحیه یك رشت به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی استان گیلان را به خود اختصاص داد .
همچنین تیم والیبال منتخب پسران مقطع ابتدایی ناحیه یك رشت در مكان دوم قرار گرفت و تیم والیبال پسران مقطع ابتدایی رحمت آباد نیز عنوان سوم گیلان را كسب كرد .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر مسابقات والیبال مقطع ابتدایی پسران استان گیلان جام و حكم قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های برتر نیز مدال و لوح قهرمانی اهداء شد .
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسابقات قهرمانی والیبال روز اول