سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرد جوان در دادگاه خانواده: تنها برای مراقبت از فرزندانم ازدواج کردم


باشگاه خبرنگاران/ مرد جوانی که تنها به خاطر مراقبت از فرزندانش ازدواج کرده بود، وقتی دید علاقه ای به همسرش ندارد، تصمیم به جدایی گرفت.

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی وقتی همسر اولم فوت کرد مجبور شدم به خاطر سه فرزند کوچکم هم که شده دوباره ازدواج کنم تا کسی باشد از آنها مراقبت کند. در حالیکه هنوزعاشق همسر اولم بودم با همسرم دومم آشنا شده و بدون هیچ شناختی با عجله با او ازدواج کردم.

وی افزود:تنها قصد من از این ازدواج مراقبت از فرزندانم بود و چون خودم از صبح تا شب سرکار بودم نمی توانستم به خوبی از آنها نگهداری کنم. برای همین همسر دومم را یک غریبه می دیدم. اما بعد از ازدواج متوجه اشتباه خود شدم و با اینکه از همان روز اول قصدم از این ازدواج را به همسرم گفته بودم، ولی در زندگی با او دچار مشکل شدم.

مرد جوان ادامه داد:همسرم توقع دارد که ارتباط ما مانند زوج های دیگر باشد. او با کوچکترین بی اعتنایی و ناراحتی من دعوا به راه می اندازد و همیشه بابت کارهایم از من بازخواست می کند. در صورتیکه من بعد از مرگ همسر اولم اصلا نمی توانم با زن دیگری یک زندگی عادی داشته باشم. برای همین تصمیم گرفتم برای همیشه به این زندگی پایان دهم تا در آینده دچار مشکلات دیگر نشوم.

بعد از صحبت های این مرد، همسر او هم به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت های او را هم بشنود.


ویدیو مرتبط :
ازدواج مرد فقیر و زشت با دختر جوان و زیبای پولدار...