«ویل اسمیت» برای دک کردن «ترامپ» نامزد ریاست جمهوری می‌شود


«ویل اسمیت» برای دک کردن «ترامپ» نامزد ریاست جمهوری می‌شود

بانی فیلم/ ویل اسمیت بازیگر مشهور گفته ممکن است برای بیرون کردن دونالد ترامپ از مسیر انتخابت ریاست جمهوری، خودش را نامزد این مقام کند.
ویل اسمیت بازیگر مشهور و شناخته شده آمریکایی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس مورنینگ گفته است اگر قرار باشد این حرف‌های احمقانه که درباره مسلمانان و دیوار کشیدن برای ورودشان به آمریکا گفته می شود ادامه پیدا کند، مجبور می‌شود وارد حوزه سیاسی شود.
ویل اسمیت با اشاره به حرف‌های دونالد ترامپ و ایجاد فضایی ضد مسلمانان، می‌گوید: بعید نیست رییس جمهور آمریکا بشوم. او در مصاحبه‌اش افزود: دیگر چه چیزی مهمتر از این که بخواهم برایش وارد میدان شوم؟
این اعلام آمادگی از سوی ویل اسمیت ممکن است خبر ناگواری برای کانی وست باشد که امیدوار است تنها سلبریتی باشد که خودش را نامزد ورود به انتخابت ریاست جمهوری می کند. اما در عین حال این خبر خوبی برای جیدن اسمیت خواهد بود که بتواند فیلسوف بعدی ساکن در کاخ سفید باشد.
ویل اسمیت چندی پیش نیز گفته بود بدش نمی‌آید وارد رقابت انتخاباتی شود و ممکن است زمانی دست به این کار بزند. اما این بار و با توجه به مطالب نژادپرستانه‌ای که از سوی دونالد ترامپ مطرح شده، انگار او با قاطعیت بیشتری این نظر را مطرح کرده است. صحبت‌های جدید دونالد ترامپ پرطرفدارترین چهره برای نامزدی از سوی حزب جمهوری‌خواه درباره کشیدن دیوار آهنی برای ورود مسلمانان به آمریکا صدای همه را درآورده و حتی جب بوش برادر جورج بوش او را دیوانه خطاب کرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ماسک هالویین دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا