سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وجه مشترک مواضع حامیان فتنه و بی‌بی‌سی در حوادث دانشگاه آزاد یاسوج


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در پی حوادث دانشگاه آزاد یاسوج و درج بیانیه‌ای علیه بسیج توسط برخی افراد، واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: به مدعیان فرهنگ و سیاست بفرمایید تا ابتدا وزن خود در دانشگاه را ببینند و بسنجند و بعد مdهمان فتنه‌گر دعوت کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: اگر به احترام ایام جواب ندهیم، نزدیکان نادان و دوستان سیاسیتان خواهند گفت که جوابی نداشتند و از طرفی چون معلم هستید به احترام مقام معلمی‌تان مواردی را که طرح کردید، جواب می‌دهیم وگرنه این چند روز عقده‌گشایی‌های زیادی علیه دانشجویان ارزشی در رسانه‌ها منتشر شده که ارزش جواب دادن ندارد.

در این بیانیه خطاب به هتاکان به بسیج آمده است: از باز شدن باب گفت‌وگو ابراز خوشحالی کردید، ما همیشه اهل گفت‌وگو بودیم و منطق، این شما هستید که همیشه با فرار به جلو منتقدین را افراطی، تندرو، خشونت‌طلب، دلواپس و … می‌خوانید و می‌رانید، اما سوگمندانه باید گفت که قواعد گفت‌وگوی برادرانه و دلسوزانه در استان دچار کاستی و نابسامانی شده است و علت آن هتک حرمت و حدناشناسی و خودمحوری و چنگ یازیدن به ریسمان پوسیده فتنه‌گرانی چون «آذر منصوری» است که ورود و خروجش به دانشگاه آزاد یاسوج را سایت بی‌بی‌سی تنظیم می‌کند.

در این بیانیه آمده است: همان دانشگاهی که دوام و قوامش به شهریه‌ای است که حاصل دستان پینه‌بسته‌ پدران ماست و اگر اعاده حیثیت دخترشان را نبینند و نشنوند، دیگر حاضر نخواهند بود فرزندانشان را به چنین مکانی بفرستند.

در این بیانیه تصریح شده است: از قلم معلمی‌تان در این یادداشت که نسبت به قبلی وجهه بهتری دارد، سپاسگزاریم و از واژه‌های تهمت‌زا کمتر استفاده کردید هر چند که «برایتان نوشتن، ایمانتان به یغما رفته، تصور از بسیج و …» نوع دیگری از این روحیه و رویکرد برچسب‌زنی جماعت شماست.

در بیانیه خواهران بسیجی آمده است: به عنوان جماعتی خواهر خدمتتان عرض می‌کنیم ما مدت‌هاست از دست و زبان، گفتار و رفتار دوستان شما در دانشگاه امنیت نداریم و اسامی ما در رسانه‌ها موجود است تضمین امنیت بدهید تا اسامی منتشر شود و شبهه شما اگر رفع شدنی باشد رفع شود.

در این بیانیه آمده است: فقط اندکی از صحبت ما متوجه یادداشت شما بود، حرف ما با شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که به جد دنبال مطالبات و اعاده حیثیت برای خواهرمان خواهیم بود و منتظر اقدام هستیم.

در این بیانیه آمده است: ایمان ما به یغما نرفته، اگر باورهای دیروز شما جابجا شده، باید مشکل خودتان را بررسی نمایید، البته اذعان خوبی است و برای ما هم عبرت‌آموز است که حرف رزمنده دیروز با همان دشمن مشترکی که از آن نام می‌برید، یکی است.

در این بیانیه تأکید شده است: ما منکر جبهه رفتن جنابعالی نیستیم، اما سئوال ما این است که سربند «وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَه» شما کجا رفته است، «میزان حال فعلی افراد است». دعوای ما و شما امروز بر سر فتنه‌گری است که همین دیروز گفته اسلام مربوطه به 1400 سال پیش است و این شمایید که فتنه‌گری و فتنه‌گران را عین حقیقت می‌دانید و برای خواهران بسیجی‌تان که ادعای آن را دارید کوچکترین شانی قائل نیستید و از اعتراض جمع کثیری از دانشجویان این دیار به یک سخنران فتنه‌گر چنان به ستوه آمده‌اید که النگوی شکسته همان خواهر دانشجویتان را در زیر کتک کاری دوستانتان به چاقوی مدرن تشبیه کرده‌اید.

در این بیانیه آمده است: به مدعیان فرهنگ و سیاست بفرمایید تا ابتدا وزن خود در دانشگاه را ببینند و بسنجند و بعد میهمان فتنه‌گر دعوت کنند، شاخصی را امام راحل بیان کردند که ملاک عمل ماست و آن اینکه هرگاه دشمنان از شما تمجید کردند بدانید که عیب اساسی به کارتان وارد است و اگر دشمنان از دست شما عصبانی شدند در درستی کارتان شک نکنید.

در این بیانیه تأکید شده است: حال وجه مشترک مواضع و عصبانیت جنابعالی و فرماندار شهرستان و دوستانتان را با سایت‌های بیگانه و حتی منافقین چگونه تفسیر و تبیین و توجیه می‌شود. طبیعی است تا آبشخور حرف شما و دوستان محدودتان با سایت‌های بی‌بی سی، منافقین، من و تو و کلمه و … یکی باشد و در میان دیار خودتان سیر نکنید تصورتان از بسیج همانی باشد که منافقین برایتان دیکته می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: منطق بسیج تواضع و برادری و مهربانی و مداراست و تاکنون هم چنین بوده و در این فتنه خودساخته در دانشگاه هم اگر خویشتنداری و مدیریت بسیجیان نبود، رفتار شنیع مدعیان فرهنگ و سیاست در حرمت شکنی، حادثه‌ها می‌آفرید، که نه دانشگاه و نه فرمانداری که از سر لجاجت اصرار به برگزاری مجدد سخنرانی در دانشگاه داشت، قادر به فیصله دادن آن نبود. این را از شاهدان عینی و منطقی و منصف همفکرتان در دانشگاه بپرسید نه از یادداشت نویسان روزمزد و تیتر رسانه‌های خارجی.

در این بیانیه آمده است: کسی که این همه گرد وخاک به پاکرده و اصرار دارد که در بیمارستان بماند خود بهتر می‌داند دست به چه عمل شنیعی زده است. خوب بدانید هرگاه منافقین به بسیج لفظ مهربانی دادند روز مرگ بسیج است که زهی خیال باطل. ما دعوی حق کرده‌ایم شما که توصیه می‌فرمایید که کسی خودش را حق نداند چگونه برای جماعتی تکلیف شرعی و قانونی و حدود و ثغور مشخص می‌نمایید.

در این بیانیه آمده است: زیر سئوال بردن مدیریت کلان استان کهگیلویه و بویراحمد خود عین بی‌قانونی و طغیان علیه قانون و خشونت و قانون گریزی است، حال چگونه نگران مجوزی هستید که همین مدیریت استانی باید تایید کند. مدیریت کلان استان در بسیاری از مسایل منطقی و مدبرانه و عاقلانه بوده، اگر چه انتقاداتی هم وجود دارد. خیلی ذوق نکنید سخنرانی خانم منصوری در دانشگاه اصفهان نبوده، بلکه دانشگاه صنعتی اصفهان و در جمع همان چند نفری است که شما در تصویر آوردید.

 بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج  واحد خواهران

انتهای پیام/2571/ب

http://fna.ir/MNHYDI


ویدیو مرتبط :
حامیان عدالت اسلامی(از دانشگاه آزاد تا محیط زیست)